Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا 2019 از فردا (یکشنبه – 30 تیرماه) با برگزاری رقابت‌های 10 وزن گروه پسران و دختران آغاز می‌شود.به گزارش بلاغ،به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 331 تکواندوکار از (یکشنبه – 30 تیرماه) در "امان" اردن آغاز می‎شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا و در روز نخست این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 45-، 51-، 59-، 68- و 78- کیلوگرم پسران و پیکارهای اوزان 42-، 46-، 52-، 59-، و 68- کیلوگرم دختران انجام خواهد شد که متولد شهرستانی، توکلی، بختیاری، جمشیدی، اکبری، کلی‌وند، وسیله‌بر، سلطانی، مدانلو و توکلی به عنوان نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها به مصاف رقبایشان می‌‎روند.

مراسم قرعه کشی این دوره از رقابت‌ها ساعاتی پیش برگزار و حریفان تکواندوکاران نوجوان ایران در روز نخست مشخص شدند.

مبینا کلی‌وند در وزن 42- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت به مصاف برنده دیدار چین تایپه و فیلیپین می‌رود.

در وزن 46- کیلوگرم، مریم وسیله بر نماینده کشورمان است که در گام نخست باید نماینده مالزی را شکست دهد و در صورت برتری با برنده دیدار اردن و تایلند مبارزه کند.

غزل سلطانی در وزن 52- کیلوگرم با نماینده فلسطین دیدار می‌کند و پس از آن باید برنده دیدار ژاپن و ویتنام را از پیش رو بردارد.

تیا مدانلو در وزن 59- کیلوگرم نماینده کشورمان است که در اولین مبارزه خود با هوگوپوش مغولستان مبارزه می‌کند و پس از آن به مصاف برنده پیکار ژاپن و تایلند خواهد رفت.

آناهیتا توکلی هوگوپوش وزن 68- کیلوگرم نیز ابتدا با تکواندوکار ازبک دیدار می‌کند و در ادامه باید یکی از نمایندگان فیلیپین، چین تایپه و کره‌جنوبی را از پیش رو بردارد.

اما در گروه پسران امیررضا متولد شهرستانی تکواندوکار وزن 45- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام باید نماینده تایلند را شکست دهد و در صورت برتری به مصاف برنده چین و لبنان می‌رود.

علی توکلی نماینده ایران در وزن 51- کیلوگرم در اولین مبارزه خود با هوگوپوش قراق مبارزه می‌کند و سپس یکی از تکواندوکاران چین تایپه، ازبکستان و عربستان را پیش‌رو دارد.

در وزن 59- کیلوگرم، امیرسینا بختیاری نماینده ایران است که در اولین مبارزه رو در روی تکواندوکار لبنان قرار می‌گیرد و سپس به مصاف برنده دیدار اردن و قزاقستان می‌رود.

پدرام جمشیدی هوگوپوش وزن 68- کیلوگرم در نخستین گام به مصاف نماینده تاجیکستان می‌رود و در صورت برتری با نماینده کویت دیدار خواهد کرد.

علی اکبری نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان ابتدا باید نماینده افغانستان را شکست دهد و سپس رو در روی برنده دیدار لبنان و تایلند قرار می‌گیرد.

هدایت تیم دختران را «ندا زارع» به عنوان سرمربی و «معصومه محمدیان» و «لیلا خزایی» به عنوان مربیان برعهده دارند. همچنین سرمربیگری تیم نوجوانان پسر بر عهده «محمدرضا زوار» به عنوان سرمربی، «حسین کریمی» و «وحید ناصری» به عنوان مربیان است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، دومین بازی فینال سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امروز (چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) دومین بازی از سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، به میزبانی سالن آزادی برگزار شد که تیم شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۹۵ - ۸۵ حریف قدرتمند خود را شکست داده و سری را به بازی سوم بکشد.

با شروع بازی شاگردان مصطفی هاشمی عملکرد نسبتا خوبی داشتند و با درخشش سالار منجی و محمد یوسف‌وند، کوارتر نخست را ۲۳-۲۲ بردند، اما در ادامه این تیم الریاضی لبنان بود که با درخشش علی منصور و کیکانوویچ ۱۸-۲۳ کوارتر دوم را برنده شد تا نیمه نخست را ۴۱ - ۴۵ با پیروزی به پایان برساند.

با آغاز نیمه دوم، شهرداری گرگان عملکرد بهتری در دفاع داشت و موفق شد کوارتر سوم را ۲۶-۲۲ برده و بازی را در پایان این کوارتر، به تساوی ۶۷ - ۶۷ بکشد. در کوارتر سوم نیز عملکرد خوب دفاعی شهرداری با درخشش ویل چری در حمله همراه بود تا شاگردان هاشمی ۲۸-۱۸ کوارتر چهارم را برده و در پایان با ۱۰ امتیاز اختلاف برنده بازی شوند.

بازی نخست این دو تیم در سری فینال نیز یک هفته قبل به میزبانی تیم الریاضی در لبنان برگزار شد که آن‌ها با نتیجه ۹۵ - ۶۰ شهرداری گرگان را شکست داده بودند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار برابر حریف خود به پیروزی دست یابد، پیروز سری شده و عنوان قهرمانی را ازآن خود خواهد کرد. به این ترتیب هر یک از دو تیم بازی سوم را ببرند، قهرمان این رقابت‌ها خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد