Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یوونتوس در تلاش است لیگ قهرمانان را بعد از سالها فتح کند.
به گزارش آریا، یووه ضمن حفظ شزنی، یک ذخیره خوب برای او در نظر گرفت؛ جان‌لوئیجی بوفون افسانه‌ای. حتی در چگونگی استفاده  از جی‌جی هم تفکر لازم صورت گرفت و بر این اساس، قرار شده بوفون پس ازیک فصل حضور به عنوان دروازه‌بان دوم به کادر مدیریتی پرافتخارترین تیم ایتالیا بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  علاوه بر این به خاطر آسیب‌دیدگی و مردود شدن ماتیا پرین در تست بنفیکا، این سنگربان حداقل تا پایان نیم فصل اول فصل آینده در تورین ماندنی شد.
خرید 76 میلیون پوندی می‌تواند کنار کیلینی یک زوج رویایی دز خط دفاعی بسازد. دلخیت با بازسازی و خلاقیتش و کیلینی به لطف تخصص در زمینه بازی تخریبی زوجی ایده‌آل در مرکز خط دفاعی می‌سازند.  ساندرو و  کانسلو هم در کناره‌های خط دفاعی علاوه بر نظم دادن به سازمان دفاعی با شرکت در حملات، برتری عددی برای یوونتوس در  امورد تهاجمی به وجود می‌آورند. در خط میانی هم یوونتوس فصل آینده بی‌نقص به نظر می‌رسد. رمزی اگر آمادگی لازم را داشته باشد، کنار پیانیچ خلاق حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. رابیو هم ضلع سوم را تشکیل خواهد داد. رابیو بازیکن جنگنده‌ای است که می‌تواند به خوبی رابط بین هافبک‌ها و مهاجمان شود.
در خط حمله کم‌ترین تغییر ایجاد شده اما با بالا رفتن تجربه 3 ضلع خط حمله می‌توان حتی عملکردی بهتر از فصل قبل را از هر 3 نفر انتظار داشت. رونالدو به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته سری A حالا درصدد آقای گلی همراه یووه است. در این بین داگلاس کاستا با خصوصیاتی متفاوت از 2 ضلع دیگر خط حمله (رونالدو و دیبالا) برای رقبا و خط دفاع حریف دردسرهای زیادی به وجود می‌آورد. در این بین نباید از نقش دیبالا هم غافل شد. او با سرعت فراوانش می‌تواند نگاه‌ها را از رونالدو به سمت دیگری جلب کند و راه گلزنی قهرمان 8 فصل اخیر سری A  را تسهیل کند.
رویای بزرگ یوونتوس، فتح لیگ قهرمانان اروپاست و اصلا فصل قبل هم به این خاطر رونالدو را به خدمت گرفت. آن‌ها در 2 فصل اخیر، 2 عامل حذف شدنشان از لیگ قهرمانان را به خدمت گرفتند و امیدوارند با وجود رونالدو و دی‌لیخت، دیگر گربه سیاهی بر  سر قهرمانی در معتبرترین جام اروپا سر راهشان سبز نشوند و آن‌ها دوباره مجبور نشوند آن شخص را جذب کنند. این یووه در نمایی کلی لایق قهرمانی در اروپاست.
مائوریتسیو ساری که اعتقاد ویژه ای به سیستم 3-3-4 دارد و بارها در ناپولی و چلسی نشان داده تحت هر شرایطی به این سیستم پایبند است، گفته که قصد دارد از رونالدو در همان پستی که ستاره 34 ساله در آن راحت تر است، بهره گیرد. ساری در این خصوص گفت: "قصد دارم در ابتدا از رونالدو در سمت چپ خط حمله (وینگر چپ) بهره گیرم. اما رونالدو با کیفیتی که دارد، می‌تواند در هر قسمتی از زمین به میدان رود. او بسیار با تجربه است و عناوین فردی و تیمی زیادی را در دوران فوتبال خود کسب کرده است." رونالدو که در بخش زیادی از دوران فوتبالی خود در منچستریونایتد و رئال مادرید در سمت چپ خط حمله به میدان رفته بود، با حضور در یوونتوس، بازی در پست های تهاجمی بیشتری را تجربه کرد. او تحت هدایت آلگری علاوه بر بازی در همین پست، بازی به عنوان مهاجم نوک در سیستم 3-3-4 و بازی به عنوان زوج پائولو دیبالا را در سیستم های 2-5-3 و 2-4-4 را هم تجربه کرد.
اگرچه آمار رونالدو در زمان بازی به عنوان مهاجم مرکزی بهتر است و البته رونالدو درخشان ترین بازی فصل 19-2018 خود را هم در همین پست سپری کرد (هت‌تریک در جریان پیروزی 3-0 مقابل اتلتیکومادرید) اما به نظر می‌رسد که ساری قصد دارد رونالدو را در پست مورد علاقه خود به میدان بفرستد. پستی که در آن تجربه بیشتری هم دارد. یوونتوس در نخستین بازی پیش فصل خود از ساعت 16 روز یکشنبه (به وقت تهران) در چارچوب رقابت های جام بین المللی قهرمانان ICC در ورزشگاه ملی سنگاپور به مصاف تاتنهام خواهد رفت. با تایید ساری، ماتیاس ده‌لیخت خرید 19 ساله و هلندی یوونتوس نیز برای دقایقی در این مسابقه به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یوونتوس لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟

رم تمریناتش را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد.

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود. در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد