Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@21:24:50 GMT

برانکو به دنبال قاتل استقلال!

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۷۴۵۹

برانکو به دنبال قاتل استقلال!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باشگاه الهلال عربستان به همکاری خود با عمر عبدالرحمان ستاره اماراتی‌اش پایان داد. عمر عبدالرحمان از بهترین و با کیفیت‌ترین بازیکنان فوتبال آسیاست اما باشگاه الهلال حاضر نشد که قرارداد این بازیکن اماراتی را تمدید کند و در نهایت او از این تیم جدا شد.

بعد از جدایی عبدالرحمان از الهلال رسانه های عربستانی از علاقه شدید باشگاه الاهلی با هدایت برانکو به جذب این بازیکن سخن به میان آورده‌اند و نوشتند که الاهلی مشتری جدی اوست و شاید این انتقال به زودی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه الاهلی به این خبر واکنش نشان داده و آن را رد کرده است.

الاهلی عربستان با هدایت برانکو در اتریش اردو زده و سه دیدار دوستانه برگزار کرده که در هر سه آنها موفق به پیروزی شده تا نوید روزهای خوبی را با برانکو بدهد.

الاهلی در فصلی که گذشت نتوانست نتایج خوبی در لیگ عربستان به دست آورد و با قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده بندی به کار خود پایان داد البته این تیم به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده و باید به مصاف الهلال دیگر تیم عربستانی برود.

در تراژدی العین که استقلال ۶ بر ۱ بازی را باخت، دو گل العین را عبدالرحمن به ثمر رساند. 

256 251

کد خبر 1281785

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا نفتکش دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا انگلیس ایران و آمریکا محمدجواد ظریف ایران و انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و التعاون در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و التعاون امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و التعاون

لیگ حرفه‌ای عربستان (التعاون - الهلال) ساعت ۱۸:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750265

دیگر خبرها

  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • خلاصه بازی الهلال و التعاون + فیلم
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال