Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:23:31 GMT

آغاز اعزام حجاج کرمانشاهی به حج تمتع 98

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۷۹۴۹

آغاز اعزام حجاج کرمانشاهی به حج تمتع 98

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از آغاز اعزام 950 زائر کرمانشاهی به حج تمتع 98 خبرداد.

حامد دارابی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، بابیان اینکه اعزام حجاج کرمانشاه از ساعت 3 بامداد امروز (30 تیر) آغاز شده و تا عصر فردا(دوشنبه) ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: از استان کرمانشاه 950 زائر در قالب هفت کاروان شامل پنج کاروان اهل تشیع و دو کاروان اهل سنت از طریق فرودگاه بین المللی شهید اشرفی کرمانشاه  به حج تمتع اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین 200 نفر از حجاج استان های ایلام و همدان نیز در قالب د وکاروان از طریق فرودگاه کرمانشاه به حج امسال مشرف می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه اضافه کرد: این حجاج طی پنج پرواز - سه پرواز امروز و دو پرواز فردا - به سرزمین وحی اعزام شده و پرواز آنها در فرودگاه جده به زمین خواهد نشست.

وی یادآورشد: 9 کاروان اعزامی از فرودگاه کرمانشاه پس از رسیدن به شهر جده به مکه مکرمه خواهند رفت و 28 روز آنجا خواهند ماند.

دارابی افزود: این حجاج پس از اتمام عمل حج به مدینه منوره می روند و از طریق فرودگاه آنجا طی روزهای دوم و سوم شهریور به کرمانشاه باز خواهند گشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین گفت: امسال از استان قزوین اعزام ۱۰۵۵ زائر به حج تمتع قطعی شده و ۳۰ نفر هم خدمه کاروان‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، بشیر سلیمی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در همایش متمرکز زائران بیت‌الله الحرام اظهار کرد: پس از ۹ سال انتظار دو روز پیش نخستین کاروان عمره‌گزاران به حج عازم شدند و در دعای پر فیض کمیل شرکت کردند.

وی افزود: امسال ۸ کاروان از استان قزوین به حج تمتع اعزام می‌شوند و سبد متنوعی با هزینه‌های متوسط و بالا در اعزام‌ها پیش‌بینی شده تا همه گروه‌ها بتوانند از این سفر معنوی بهره‌مند شوند؛ امسال از استان قزوین اعزام ۱۰۵۵ زائر به حج تمتع قطعی شده و ۳۰ نفر هم خدمه کاروان‌ها هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان با یادآوری اینکه یک مجموعه اقامتی و هتل در مدینه منوره با ۶ گروه داریم که توسط استان قزوین مدیریت می‌شود و در ایام حج به زائران خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: قرار شد ظرفیت حداکثری حج با شفافیت عرضه شود و در این راستا وقتی با یک روز اطلاع قبلی سایت باز شد، در چند دقیقه ثبت‌نام زائران انجام شد و شفافیت و عدالت توزیعی صورت گرفت.

سلیمی ادامه داد: درباره عتبات عالیات با توجه به جمعیت استان رتبه هشتم اعزام کشور را داریم و استان‌های غربی را هم پوشش می‌دهیم و شرکت‌های مجری را بیشتر می‌کنیم تا خدمت‌رسانی تسهیل شود.

وی با بیان اینکه استقبال دانشگاهیان از زیارت عتبات بیشتر شده است، تصریح کرد: امسال کوچک‌ترین زائر استان یک کودک ۴ ساله و کهنسال‌ترین فرد هم یک مادر ۸۷ ساله است و رده سنی در اعزام‌ها جوان‌تر شده است.

کد خبر 748065

دیگر خبرها

  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع