Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در اولین جلسه مجمع مشورتی جوانان استان اردبیل گفت: طبق آمار رسمی نفوس مسکن از سال ۹۵ بیش از ۶۵ هزار بیکار در استان اردبیل وجود دارد و سالانه بیش از ۸ هزار نفر به این تعداد افزوده می‌شود.

وی اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای بیکاران و فارغ التحصیلان از اولویت‌های دولت محلی است و در این راستا گام‌های اساسی برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل بیان کرد: برای حل معضل بیکاری باید شبانه روزی تلاش کنیم و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان نیز با برش شهرستانی آمار‌های اشتغال را ارایه می‌دهند.

بهنام جو افزود: برای جذب توریست و داشتن گردشگر در تمام فصول سال نیاز به زیرساخت‌های اساسی از قبیل بزرگ راه‌ها و راه آهن است که باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های استان این موضوع در موعد مقرر عملی شود.

وی با بیان اینکه راه آهن اردبیل_ میانه ۵۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: در حال حاضر بیش از ۱۴۰کیلومتر بزرگراه در استان ایجاد شده و امیدواریم هرسال ۵۰کیلومتر به این مسافت اضافه شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: جوانان در حوزه تخصصی و متتاسب با رشته تحصیلی خود می‌توانند مشاور خوب برای مدیران اجرایی و فرمانداران باشند گرچه در کشور‌های توسعه یافته از افراد با تجربه و حتی بازنشسته در امر مشاوره بهره می‌برند.

بهنام جو تصریح کرد: جوانان قشر فرهیخته جامعه همیشه در صحنه بوده و شور نشاط انتخابات و امید به آینده مردم، مدیون فعالان سیاسی، اجتماعی و مدنی است.

وی از تشکیل مجمع شورای جوانان در استان اظهار امیدواری کرد و افزود: ایجاد کارگروه‌های تخصصی در این مجمع، تفکر و دیدگاه‌های مشترک و همسان را برای داشتن یک جمع پویا و با نشاط جمع می‌کند.

انتهای پیام/ح

راه آهن اردبیل_ میانه ۵۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!

ایلان ماسک اعلام کرده که برای مقابله مشکل بات‌ها و کاهش اسپم در پلتفرم ایکس، قصد دارد از تمام کاربران جدیدی که می‌خواهند پست بفرستند یا پست‌ها را لایک کنند، هزینه‌ای دریافت کند، هرچند هنوز میزان پول و زمان اجرایی شدن این کار را اعلام نکرده است.

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  • ایکس سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • (ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • ویدیو/ «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت