Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:33:41 GMT

بررسی صحت عملکرد ۲۳۰۰ وسیله توزین و سنجش در همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۸۱۸۱

بررسی صحت عملکرد ۲۳۰۰ وسیله توزین و سنجش در همدان

محمد مددی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمام وسایل توزین و سنجش که در داد و ستد عمومی مورد استفاده قرار می گیرند مانند ترازوهای واحدهای صنفی، نازل های سوخت، باسکول های ثابت همکف وسایل نقلیه چرخدار جاده ای باید شرایط و ضوابط استاندارد را برای استفاده داشته باشد.

مددی افزود: عملکرد این تجهیزات در فواصل زمانی منظم مورد ارزیابی کارشناسان استاندارد قرار گرفته و پس از تائید صحت عملکرد، بر روی آنها برچسب تائیدیه صحت عملکرد نصب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون عملکرد تعداد دو هزار و ۳۱۴ مورد وسایل توزین و سنجش مشمول استاندارد اجباری در سطح استان مورد بازرسی و آزمون قرار گرفت، گفت: از این تعداد، یک هزار و ۵۵۰ مورد ترازوهای واحدهای صنفی، ۶۹۷ مورد نازل های جایگاه های عرضه سوخت مایع و ۶۷ مورد باسکولهای ثابت همکف وسایل نقلیه چرخدار جاده ای بوده است.

مدیر کل استاندارد استان همدان از شهروندان درخواست کرد: در هنگام استفاده از وسایل فوق الذکر به برچسب استاندارد و تاریخ انجام آزمون آن وسیله توجه کنند و در صورت عدم نصب برچسب تائیدیه صحت عملکرد ضمن عدم استفاده از وسیله و اعلام آن به مالک وسیله، مراتب را با شماره ۱۵۱۷ به اطلاع اداره کل استاندارد استان همدان برسانند.

کد خبر 4671746

منبع: مهر

کلیدواژه: وسایل توزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد

کاربری به نام بابک با انتشار یک عکس در توییتر نوشت: میوه فروش می‌خواد بگه وارداتیه و گرونتر بفروشه یه برچسب خارجی میزنه روش. حالا هرچی هم روش نوشته باشه مهم نیست مثلا رو گوجه سبز نوشته باشه هندونه.

منبع: برترین‌ها

tags # میوه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • (عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • بررسی ویژگی های انواع گیت کنترل تردد
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ