Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سعید علی بخشی، رئیس هیئت کاراته نهاوند گفت: مسابقات انتخابی کاراته بانوان شهرستان نهاوند با حضور ۸۰ کاراته کا در سالن ورزشی بانوان نهاوند برگزار شد.


وی بابیان اینکه این مسابقات در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد، گفت: در رشته کاتای جوانان قهوه‌ای، مشکی؛ رقیه بازوند، نونهالان قهوه‌ای و مشکی ستایش سلگی، یگانه افشار؛ نوجوانان قهوه‌ای و مشکی؛ مهشید جلالوند، فاطیما گرائی، نوجوانان سبز، آبی و بنفش محدثه سرمیلی، پرستش سرومیلی، فاطمه مومیوند و نونهالان سبز، آبی و بنفش مریم خویشوند انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیئت کاراته نهاوند افزود: در رشته کومیته و در رده سنی نونهالان کمربند قهوه‌ای و مشکی فاطیما سهرابی، یگانه افشار، ستایش سلگی؛ نونهالان سبز، آبی و بنفش هستی بیات، ستایش مسلمی، آتنا عبدلی؛ نوجوانان سبز، آبی و بنفش محدثه سرومیلی، نازنین ابوالفتحی، ریحانه شیراوند، کتایون خدارحمی، زهرا سراقی و در رده امید کمربند‌های سبز و آبی فاطمه عبدلی انتخاب و حضور خود در مسابقات استانی را مسجل کردند.


علی بخشی با اشاره به اینکه این مسابقات به‌ صورت سه مرحله‌ای در حال اجرا است، گفت: مرحله نخست و دوم این مسابقات برگزارشده که مرحله پایانی نیز هفته آینده با حضور بیش از ۱۲۰ بانوی کاراته کای نهاوندی فعال در باشگاه‌های ورزشی شهرستان برگزار خواهد شد.


وی افزود: برگزیدگان این مسابقات به مسابقات شوتوکان ski کاراته کشور راه پیدا خواهند کرد.


رئیس هیئت کاراته نهاوند، با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته پسران گفت: در این مسابقات نیز پیام پاهنگ در رده سنی بزرگ‌سال امیررضا سلگی در رده جوانان، امیررضا و علیرضا دارایی در رده نوجوان، هادی دارایی در رده امید، محمد کیانی در رده نونهال و علی ریسی در رده خردسال به مسابقات استانی راه یافتند.
انتهای پیام/ا


مسابقات انتخابی کارانه بانوان نهاوند در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاراته بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد مهدی طهماسبی از البرز ۲-ماهان صفری از ایلام ۳-محمد مهدی مهدورزاده از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک