Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@10:20:14 GMT

یکی از مراحل گام دوم انقلاب خود سازی است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۸۵۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، نشست سیاسی با حضور پایوران رسمی و وظیفه با سخنرانی سید رضا حجازی، کارشناس سیاسی  برگزار شد.

حجازی در این برنامه اظهار داشت: یکی از مراحل گام دوم انقلاب خود سازی است.در گام اول تمام شهدا با خود سازی وارد صحنه انقلاب شدند و به این دنبال بودند که خداوند روی زمین محور باشد ولی امروزه عده‌ای ادعا می‌کنند باید خود محور باشند و تفکر لیبرالیسم و اومانیسم را محور خود قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شعار انقلاب اسلامی، امت واحده ، به سمت خدامحوری با خود سازی و جامعه سازی است و انتقال این موضوع به دنیا و تمدن سازی در مقابل تمدنی که با اراده انسان دنیا را بحرکت درآورده  کار دشواری است.

این هادی سیاسی  با اشاره به این‌که چرا امروز تمام دنیا در مقابل ما ایستاده خاطرنشان کرد:  ما توانستیم در برابر تمدنی که بدست آنها ساخته شده بود ایستادگی کنیم و توانمند و قدرتمند شدیم ، برای اینکه قدرتمند تر بشویم باید اول از انقلاب اسلامی که از سال 1341 آغاز شده  و تا به امروز ادامه دارد شناخت پیدا کنیم و بصیرت مردم را بالا ببریم .

وی در ادامه افزود: دشمن هر روز برای انقلاب و بر اندازی آن برنامه ریزی می کند، نمونه آن حذف حجاب، تحریم های اقتصادی و جنگ نرم  است که در برابر آن مقام معظم رهبری امام خامنه ای دستوراتی را مانند تشکیل هیئت های اندیشه ورز ، اقتصاد مقاومتی ، رونق تولید ، حمایت از کالای ایران را صادر می نمایند.

حجازی در ادامه افزود: درگام دوم انقلاب باید تمام تجربیات وتوانمند هایمان در گام اول انقلاب  را به نسل جوان انتقال بدهیم تا  در گام دوم انقلاب پیروز شوند .

حجازی در پایان خاطر نشان کرد: از بین بردن حجاب، آسیب رساندن به اصل انقلاب اسلامی، تغییر انقلاب فرهنگی به سمت انقلاب سیاسی از اهداف شوم دشمن است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

جمعی از کارگران با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند