Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان در شرایطی در جریان است که اتفاقات تلخی در یکی از بازی‌های مرحله گروهی این مسابقات رخ داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مسابقات لیگ برتر نوجوانان این روز‌ها در دو گروه در حال برگزاری است و تلاش تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی یا عدم سقوط باعث بروز اتفاقاتی در این رده سنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که توجه به فوتسال پایه و دعوت بازیکنان به اخلاق مداری از نکات ضروری ورزش و به خصوص در این پایه محسوب می‌شود، شنیده‌های ایسنا حاکی از تبانی در یکی از دیدار‌های این مسابقات است.

براساس فیلم موجود در دیدار دو تیم اقلید شیراز و شازند اراک در مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر نوجوانان اتفاقات نامتعارفی رخ داده است. در روز آخر بازی‌ها، تیم شازند اراک با تیم اقلید شیراز بازی داشت که بر اساس نتایج قبلی اگر تیم اقلید با یک گل تیم شازند را شکست می‌داد، هم تیم اقلید به عنوان تیم دوم گروه بالا می‎رفت و هم تیم شازند با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم هتل الماس مشهد در لیگ ماندنی می‎شد.

با شروع بازی بلافاصله تیم اقلید بدون مزاحمت هیچ یک از بازیکنان حریف به گل می‎رسد و بعد از گل هم طبق فیلم هر کدام از تیم‌ها در زمین خودشان ایستاده و به ترتیب به حفظ توپ بدون فشار حریف می‌پردازند. اتفاقات عجیب این بازی این سوال را بوجود می‌آورد که اولا مسئولان سازمان لیگ در هنگام وقوع این اتفاق کجا بوده؟ و چرا با این حرکت زشت مقابله نکرده‌اند؟ و آیا حالا که تصاویر آن پخش شده برنامه‌ای برای احقاق حق سایر تیم‌های این گروه و هم‌چنین برخورد با خاطیان دارند؟ تیم اقلید پرورش یافته آکادمی ناظم است که زیر نظر سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال فعالیت می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لیگ فوتسال تبانی تابناک ورزشی صندوق توسعه ملی تنگه هرمز اسماعیل هنیه جان بولتون نفتکش سازمان بنادر و دریانوردی آیت الله جنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وپنجم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر عصرامروز در ورزشگاه شباهنگ شهریار به مصاف میزبان خود تیم تهران یا سا رفت که درپایان با یک گل پیروز ار میدان خارج شد.

شاگردان فرشاد پیوس با کسب این پیروزی با ۴۶ امتیاز پس از تیم نیروی زمینی تهران درمکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها باقی ماند.

سعید فولادی گل بازی را به ثمر رساند. 

تیم‌های فولادنوین خوزستان و شهدای رزکان البرز عصرامروز در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با برتری ۲ بریک میزبان به پایان رسید.

سرخ پوشان با کسب این پیروزی با ۲۹ امتیاز درمکان دهم جدول رده بندی همین گروه قرار گرفت.

امیرحسین لازری و امیر معاوی برای فولاد نوین خوزستان گلزنی کردند.

بیست وچهارم اردیبهشت ماه تیم‌های شهرداری ماهشهر و فولادنوین خوزستان در هفته بیست وششم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، به ترتیب به مصاف تبم‌های چوکای تالش و سپیدرود رشت می‌روند.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور هستند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: از قیمت کالاها مطلع هستم /موشک جواب موشک است/عضو گروه و حزبی نیستم /ابربدهکاران بانکی که پچ‌پچ جلسات و محافل بود را علنی کردیم
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است