Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سردار یعقوب سلیمانی در نشست خبری اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور که در سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد، اظهار کرد: اردوی راهیان نور در خدمت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بارها بر فناوری راهیان نور و گسترش و تداوم این اردو تأکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر معظم انقلاب ۹ بار در مناطق راهیان نور حصور داشتند که خود نشان‌دهنده اهمیت راهیان نور و زنده نگه داشتن برکات رفاع مقدس در کشور است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج تصریح کرد: دفاع مقدس یکی از قله‌های افتخار انقلاب اسلامی بوده که فرهنگ شهادت و روحیه استکبار ستیزی را تقویت کرده است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: دنیا همراه با صدام برای صربه زدن به ایران بسیج شد؛ اما جوانان انقلاب اجازه ندادند یک متر از کشور به دست نااهلان بیفتد. امروزه باید فرهنگ شجاعت به جوانان نسل چهارم انقلاب به ارث برسد.

وی افزود: سپاه و بسیج با هم‌افزایی باید راهیان نور را به بهترین شکل و با روایت صحیح برگزار کنند.

ادامه دارد...

300 / 168 سردار سلیمانی سردار یعقوب سلیمانی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج اردوی راهیان نور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سردار سلیمانی سردار یعقوب سلیمانی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج اردوی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری حضور داشتند.

کد خبر 6099042 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • راه‌اند‌ازی ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی در استان سمان در سال ۱۴۰۳
  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌مقیاس در کشور ساخت
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی