Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@04:49:56 GMT

اپلیکیشن قرآنی افق در یزد رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۹۰۸۷

اپلیکیشن قرآنی افق در یزد رونمایی شد

نسخه آزمایشی اپلیکیشن افق با حضور مسئولان استانی در یزد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نسخه آزمایشی اپلیکیشن افق با حضور مدیران موسسات قرآنی استان در محل اتحادیه قرآنی استان یزد در یزد رونمایی شد.

حمیدرضا مطهریان مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزد در این مراسم گفت: این نرم افزار که ویژه گوشی های هوشمند است و قابلیت برگزاری مسابقات و آزمونها را به صورت آنلاین یا آفلاین دارد توسط اتحادیه قرآنی استان یزد طراحی و تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قابلیت های این اپلیکیشن اضافه کرد: از  قابلیت های این برنامه می توان به امکان برگزاری انواع مسابقات در موضوعات گوناگون با تعداد سؤالات دلخواه به صورت آنلاین و آفلاین، امکان برگزاری انواع آزمونهای مختلف به صورت آنلاین و آفلاین، امکان بارگزاری و دانلود محتوای مورد نیاز و برگزاری مسابقه از آن، امکان ایجاد پنل اختصاصی برای هر کدام از مراکز یا نهادها به نام خودشان، اعلان نتایج مسابقه یا آزمون در همان زمان به کاربر، امکان استفاده یا عدم استفاده از نمره منفی، شناور بودن تعداد گزینه های پاسخ ها، نامحدود بودن در تعداد سوالات، انتخاب مدت زمان پاسخگویی به درخواست برگزارکننده، امکان برگزاری مسابقات و آزمونها هم به صورت رایگان یا با دریافت وجه، امکان برگزاری آزمونها و مسابقات بصورت حضوری و غیرحضوری، امکان انتخاب گزینه های پاسخ بصورت تصادفی، قابلیت تنظیم مهلت پاسخگویی به هر سوال از حداقل 5 ثانیه به بالا و... اشاره کرد.

وی همچنین افزود: همه موسسات قرآنی و مراکز آموزشی می توانند با خرید پنل اختصاصی از این سامانه استفاده نموده و برای مخاطبان خود یا عموم مردم، مسابقه یا آزمون به صورت آفلاین یا آنلاین برگزار نمایند.

مطهریان با اشاره به نام این سامانه که برگرفته از جمله «احیاء فرهنگ قرآنی» است اضافه کرد: از سراسر کشور و حتی خارج از کشور افراد علاقمند می‌توانند به عنوان کاربر این سامانه ثبت نام نمایند و از فضای قرآنی و مسابقات و سایر موضوعات مرتبط بهره‌مند شوند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزد در پایان سخنان خود گفت: موسساتی که تمایل دارند از امکانات این اپلیکیشن قرآنی استفاده نمایند می توانند با شماره 37331711 تماس برقرار نمایند.

گفتنی است در بخش پایانی مراسم رونمایی از اپلیکیشن قرآنی افق، اولین مسابقه قرآنی توسط این نرم افزار بین مدیران حاضر در مراسم برگزار شد و به سه نفر به قید قرعه جوایزی اختصاص یافت.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه زلزله مسجدسلیمان مقام معظم رهبری حائری معاون پارلمانی رئیس جمهور مسکن بیرجند شبستان بیرجند کتابخانه های عمومی روزنامه نرم افزار قرآنی شبستان یزد رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است