Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مقدم روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی این شهرستان ظرفیت میزبانی از تیم ها در رشته های مختلف وجود دارد، اما زیر ساخت های ورزشی آن مطلوب نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند اضافه کرد: ورزش دماوند در حد شهرستان در حال فعالیت است، اما در قیاس با برخی شهرستان های پر جمعیت استان تهران قابل قیاس نیست و با توجه به اینکه نبود زیر ساخت های مناسب رنج میبریم، توان لازم به منظور فعالیت در سطح شهرستان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به فعالیت های این در فصل تابستان و طرح اوقات فراغت اظهار داشت: این نهاد همچون سنوات گذشته در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه های ورزشی متعدد را از یکم تیر تا ۳۱ شهریورماه تدارک دیده تا جوانان و نوجوانان در محیط های ورزشی فعالیت داشته باشند.

وی افزود: در ۳۶ مکان ورزشی متعلق به این نهاد برنامه های مختلفی در رشته های بسکتبال، والیبال، ژیمناستیک، کاراته، تکواندو، فوتسال، فوتبال، بدنسازی، شنا، دوچرخه سواری، ورزش های همگانی، انجمن های ورزشی، کوهنوردی، کنگ فو، ووشو، رزمی، تیراندازی، اسکیت، موتور سواری، اتومبیلرانی، شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی، بدمینتون و سوارکاری در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در بحث آموزش و استعداد یابی نیز در طی این مدت دوره های مختلف باز آموزی و دانش افزایی در دانشگاه ارشاد این شهرستان برگزار شد و با استقبال خوبی نیز همراه بود.

مقدم یکی از اقدامات جدید این نهاد را ایجاد دوره استعداد یابی در رشته ورزشی والیبال دانست و گفت: این دوره در دو رده جوانان و نوجوانان از ابتدای فصل تابستان در حال برگزاری است تا بتوانیم وررشکاران مستعد این رشته را به رده های بالاتر معرفی کنیم و تاکنون ۴۰ نفر در این دوره ثبت نام کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: در رشته ورزشی فوتبال نیز ۳ مجوز مدرسه فوتبال از اداره کل اخذ کردیم که در حال فعالیت هستند و همچنین برگزاری مسابقات فوتبال در رده های مختلف را خواهیم داشت، اما بر خلاف انتظارات استقبال خوبی صورت نگرفت.

وی گفت: بیش از ۵ هزار نفر در طرح غنی سازی اوقات فراغت در ۲۴ رشته ورزشی در سال جاری به صورت رسمی و غیر رسمی در حال فعالیت هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در برخی مساجد نیز با همکاری اداره آموزش و پرورش و امور مساجد برنامه های متعددی در بحث غنی سازی اوقات فراغت در حال انجام است، تصریح کرد: برپایی کلاسی های آموزشی در رشته کشتی به صورت رایگان در دستور کار قرار گرفت، اما هیچ گونه استقبالی نشد.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی تصریح کرد: در سال گذشته با توجه به کمبود اعتبار تعمیرات جزئی اماکن ورزشی در دستور کار قرار گرفت و با توجه به اینکه صرفاً ۴۰ میلیون تومان اعتبار بدین منظور اختصاص یافته بود، اما ۱۲۰ میلیون تومان به منظور ترمیم و بازسازی ۳ مجموعه ورزشی هزینه شد.

تهرام/۷۲۴۶//‌۱۳۴۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟

متاسفانه امروز یکی از شهروندان ابهری با حضور در اداره ورزش و جوانان ابهر، با چاقوی شخصی خود در آبدارخانه این اداره اقدام به خودکشی کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، یک شخص امروز پس از حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر، بدون درگیری با شخص خاصی، در آبدارخانه این اداره خودکشی کرده است.

ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟

این شهروند پس از خروج از آبدارخانه به دلیل خونریزی نقش بر زمین شده و تلاش نیروهای اورژانس نیز نتیجه‌بخش نبوده است؛ طبق گفته حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، تصاویر ورود و خروج این شخص توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است.

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: در پی وقوع اتفاق ناگوار خودزنی منجر به فوت یکی از شاغلین سابق هیئت‌های ورزشی شهرستان که (از سال 96 رابطه کاری‌اش با مجموعه قطع شده بود) با چاقویی که به همراه خود داشت، با بررسی اولیه و مشاهده فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته اداره مشخص شد که فرد مورد نظر بدون هیچگونه مواجه‌ و یا درگیری و یا مکالمه خاصی با کارکنان و عوامل اداره مستقیم وارد آبدارخانه شده و کمتر از یک دقیقه با خونریزی شدید از ناحیه گلو از ساختمان اداره خارج و وارد محوطه اداره می‌شود.

وی گفت: پس از اطلاع مراجعین و کارکنان و تماس با اورژانس و پلیس، وی توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شود؛ موضوع توسط مراجع ذی صلاح در حال بررسی بوده و گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و مراجع دیگر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی