Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@10:17:26 GMT

راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد ویژه زنان متجاهر

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۹۱۶۸

راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد ویژه زنان متجاهر

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، فرزانه جوادی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ مرکز در بخش دولتی و خصوصی درمان معتادان متجاهر در استان تهران مشغول فعالیت هستند افزود: این مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی استان تهران به ارائه خدمات درمان، بازتوانی و کاهش آسیب معتادان متجاهر مشغول هستند.

جوادی با اشاره به اینکه از این تعداد پنج مرکز دولتی هستند اظهار کرد: همچنین ۷ مرکز دیگر نیز در بخش غیردولتی به ارائه خدمات می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه پیشگیری و درمان بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه ظرفیت کلی مراکز ماده ۱۶ استان٩٧١٠ نفر است، تصریح کرد: از این تعداد ۴٧١٠ نفر در مراکز موضوع ماده ۱۶ هستند و ۴٨٨۴ نفر هم در مرکز فشافویه تحت درمانند.

وی با اشاره به اینکه مجموع تعداد معتادان حاضر در مراکز ماده ۱۶ تا پایان خرداد ماه امسال ٨٩٢٣ نفر است، ادامه داد: از بین این تعداد حدود ۱۰۰ زن در مراکز تبصره ۲ ماده ١۶ هستند.

جوادی در ادامه تأکید کرد: یکی از برنامه‌های ما این است که تا پایان امسال یک مرکز ماده ١۶ ویژه زنان تاسیس کنیم. این مرکز اقدامات لازم در مورد زنان معتاد را از غربال، سم زدایی، درمان با MMT و خدمات غیر دارویی را انجام می‌دهد. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی شهرستان رشت از پلمب یک مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز توسط ماموران پاسگاه انتظامی لاکان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی امروز، ۶ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی لاکان به همراه نماینده اداره بهزیستی از یک مرکز ترک اعتیاد در سطح حوزه استحفاظی بازدید کردند، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته غیرمجاز بودن فعالیت این مرکز برای پلیس محرز و با هماهنگی قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از انتقال ۱۰ معتاد که به اجبار در این مکان نگهداری می‌شدند، به مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و گفت: متصدی ۴۸ ساله این مرکز به دلیل انجام موارد متعدد تخلف و پذیرش بدون مجوز افراد پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس و با تاکید بر نظارت مستمر پلیس بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، تا نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان