Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،هاشمی معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت: جسد جوان ۲۳ ساله‌ای که بعد از ظهر جمعه ۲۸ تیرماه در رودخانه زیاران سقوط کرده بود امروز با کمک ۲۰ نفر از نیرو‌های هلال احمر پس از ۳۰ ساعت جستجو پیدا شد.

هاشمی با بیان اینکه برای دستیابی به جسد این فرد، سد آب زیاران از سوی شرکت آب منطقه‌ای طالقان بسته شد، گفت: با توجه به فرو کش کردن آب رودخانه جسد فرد غرق شده یک کیلومتر پایین‌تر از محل سقوط در بستر رودخانه میان شاخ و برگ‌های شکسته شده پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرهنگ مجید حسنوند فرمانده انتظامی آبیک: بعد از ظهر جمعه ۲۸ تیر ماه ۲ دوست که برای تفریح به کنار رودخانه رفته بودند هنگام روشن کردن آتش ناگهان یکی از آنان به داخل رودخانه می‌افتد.

انتهای پیام/ک

غرق شدن یک جوان در رودخانه زیاران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس

به گزارش پارس نیوز ، این صفحه به کاربران این امکان را می‌دهد تا سریع‌تر و آسان‌تر از قبل به مخاطبان مورد علقه خود که نام آن‌ها را در این فهرست قرار داده‌اند، دسترسی پیدا کنند.  

این بروزرسانی زمان پیدا کردن شخص مورد نیاز برای ارسال پیام را کاهش می‌دهد و به نوعی صرفه‌جویی در وقت است و همچنین تماس‌های صوتی و تصویری را آسان‌تر خواهد کرد.

این ویژگی هنوز در مراحل اولیه است، بنابراین حتی برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا نیز در دسترس نیست. احتمالاً زمان می‌برد تا صفحه جدید به واتساپ کاربران نهایی راه پیدا کند، اما از نظر ظاهری، ممکن است ابتدا به نسخه اندروید بیاید.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس