Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی ، گفت: نمایندگان با امضای بیانیه‌ای حمایت  قاطع خود را از اقدام توقیف نفتکش انگلیسی به خاطر قاچاق سوخت و همچنین تخطی از قوانین عبور ومرور در دریاها اعلام کردند.

اخبار سیاسی- وی افزود: تاکنون این بیانیه به امضای حدود صد نفر از نماینگان رسیده که البته امضاهای آن البته با سرعت رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نفتکش انگلیسی قاچاق مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس نفتکش انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه تجارت با اسرائیل را کاملاً متوقف کرد

وزارت بازرگانی ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مراودات تجاری این کشور با رژیم اسرائیل به طور کامل متوقف شده است و تا زمانی که این رژیم اجازه ندهد کمک‌ها به غزه برسد، این توقف ادامه خواهد داشت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، وزارت بازرگانی ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مراودات تجاری این کشور با رژیم اسرائیل به طور کامل متوقف شده است و تا زمانی که این رژیم اجازه ندهد کمک‌ها به غزه برسد، این توقف ادامه خواهد داشت.

ترکیه روز پنجشنبه تمامی مبادلات تجاری با اسرائیل را به حالت تعلیق درآورد و علت این اقدام را "بدتر شدن فاجعه انسانی" در غزه عنوان کرد.

ارزش معاملات تجاری بین ترکیه و اسرائیل در سال گذشته میلادی حدود 7 میلیارد دلار (6.5 میلیارد یورو) بود.

آمریکا یک‌میلیارد دلار دیگر تسلیحات به اسرائیل می‌دهدچرا اسرائیل توان مالی برای ادامه نسل کشی فلسطینیان را ندارد؟

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: معاملات صادرات و واردات مربوط به اسرائیل متوقف شده است و تمامی محصولات را در بر می‌گیرد.

این بیانیه می‌افزاید: ترکیه اقدامات جدید را تا زمانی که دولت اسرائیل اجازه ارسال بی وقفه و کافی کمک‌های بشردوستانه به غزه را صادر نکند، به شدت و قاطعانه اجرا خواهد کرد.

اوایل روز پنجشنبه، زمانی که گزارش‌هایی مبنی بر این اقدام ترکیه برای اولین بار منتشر شد، اسرائیل کاتز، وزیر خارجه اسرائیل، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه را متهم کرد که مانند یک "دیکتاتور" عمل می‌کند.

این اقدام ترکیه برای توقف تمام تجارت خود با رژیم صهیونیستی به دنبال ممنوعیت‌های جزئی صورت می‌گیرد.

ترکیه ماه گذشته اعلام کرد که صادرات 54 نوع محصول از جمله آلومینیوم، فولاد، محصولات ساختمانی و کودهای شیمیایی به سرزمین‌های اشغالی را محدود کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیه تجارت با اسرائیل را کاملاً متوقف کرد
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم