Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر دراین مراسم گفت: ۱۰ نفر داور استانی و ۲ ناظر کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه داوری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان بوشهر را برعهده داشتند.

حجت الاسلام محمد رضا اسماعیل پور افزود: در بخش خواهران در رشته حفظ کل قرآن کریم زینب حسین آبادی و شهربانو صادق زاده به ترتیب با امتیاز ۱۶۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۳ و ۱۴۵.۴۸ حائز رتبه اول و دوم مرحله استانی شدند.

وی ادامه داد: در بخش حفظ ۲۰ جزء نیز وجیهه درویشی، زهره بابا علی و نجمه مزارعی به ترتیب با ۱۷۲.۹۲، ۱۵۴.۳۵ و ۱۵۳.۸۵ امتیاز رتبه اول تا سوم کسب کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بیان کرد: در بخش حفظ ۱۰ جزء سیده زکیه حسینی، رباب حسینی و سکینه حسینی به ترتیب با ۱۸۴.۹۵، ۱۷۵.۸۷ و ۱۷۴.۸۵ حائز رتبه‌های برتر شدند و در حفظ پنج جزء زینب حسینی با امتیاز ۱۶۹.۸۵، رقیه رستم جبری با امتیاز ۱۵۸.۸۷ و فاطمه هدایتی پور با امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

اسماعیل پور یادآور شد: در بخش قرائت ترتیل نیز زهرا کشاورز با امتیاز ۸۷.۹، نرجس شریف زادگان با امتیاز ۸۷.۳۵ و راضیه نظری با امتیاز ۷۳.۶ ترتیل حائز رتبه اول تا سوم مرحله استانی شدند.

وی تصریح کرد: در رشته قرائت تحقیق نیز سیده شکوفه حسینی با امتیاز ۸۴.۳۵، الهه اعتمادی نژاد با امتیاز ۷۹.۶ و فاطمه الوندی با امتیاز ۷۳.۶ به ترتیب مقاوم اول تا سوم این رشته‌های قرآنی را به دست آوردند و به مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ادامه داد: در بخش دعا خوانی نیز آسیه نعمتی با امتیاز ۷۸.۲۵، معصومه احتشامی با امتیاز ۷۳.۴۵ و مریم فولادی با امتیاز ۶۸.۷۵ به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی درباره نتایج مسابقات برادران نیز گفت: محمد انگشبه با امتیاز ۱۸۰.۱۵، میلاد میگلی با امتیاز ۱۷۹.۹۵ و سید عباس حسینی با امتیاز ۱۷۶.۸۵ به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم در رشته حفظ کل قرآن کریم مرحله استانی شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: در بخش حفظ ۲۰ جزء نیز عبدالکریم گرگین، محمد حسین واعظی منفرد و سعید افشار به ترتیب با ۱۸۲.۸، ۱۶۹.۸۵ و ۱۶۱.۵ امتیاز به ترتیب مقاوم اول تا سوم را به دست آوردند.

اسماعیل پور عنوان کرد: در رشته حفظ ۱۰ جزء محمد عرب با امتیاز ۱۶۳.۳۵، سید یوسف حسینی با امتیاز ۱۵۳.۲۵ و محمدرضا سلیمانی با امتیاز ۹۸.۹ به رتبه اول تا سوم دست یافتند و در بخش حفظ ۵ جزء فضل الله دشتی با امتیاز مقام اول را کسب کرد.

وی گفت: در رشته قرائت تحقیق ابوالفضل آمینه برازجانی با امتیاز ۸۷.۴۵، محمد جماله با امتیاز ۸۳.۴ و رضا قائدی با امتیاز ۸۱.۹ رتبه اول تا سوم را کسب و به مرحله کشوری راه پیدا کردند و محمدمهدی انگالیان با امتیاز ۸۸.۲۵، صادق غریبی با امتیاز ۸۶.۸ و رضا یوسفی با امتیاز ۸۶.۰۵ به ترتیب مقام اول تا سوم رشته قرائت ترتیل رسیدند.

اسماعیل پور افزود: مقام اول تا سوم رشته اذان مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم نیز به سید محمد حسن حسینی با امتیاز ۸۵.۰۵، سید حامد ابطحی با امتیاز ۸۳.۷۵ و مسلم داودی نژاد با امتیاز ۷۳ رسید و در بخش دعا خوانی نیز محمد علی هاشمی با امتیاز ۷۹.۳۵، مجید مرادی با امتیاز ۶۸.۰۹ و کاظم ربیعه با امتیاز ۶۶.۴۵ به ترتیب مقام اول تا سوم مرحله استانی را در بوشهر کسب کردند.

انتهای پیام/ک

معرفی برترین‌های چهل ودومین دوره مسابقات قرآن کریم استان بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر آموزش وپرورش بابل گفت: بیش از ۷ هزار دانش آموز بابلی در مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی شرکت کردند که ۴۷۵ نفر رشته در آزمون پذیرفته شدند.

اسدی افزود: ۱۰۵۱ دانش آموز مازندرانی در المپیاد مرحله اول پذیرفته شدند که ۴۷۵ نفر رشته دانش آموزان بابلی هستند.

وی گفت: شهرستان بابل رتبه اول را در مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی مازندران کسب کرد.

مدیر آموزش وپرورش بابل ادامه داد: از ۴۸ واحد آموزشی متوسطه دوم نظری ۳۳ مدرسه درالمپیاد علمی دانش آموزی حائز رتبه شدند.

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران