Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که رژیم صهیونیستی پس از توقف نفتکش انگلیسی توسط ایران تدابیر جدیدی برای حفاظت از کشتی‌های تجاری و نظامی خود اتخاذ می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از العربی الجدید، روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز(یکشنبه) با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی گام های جدیدی برای مقابله با این نوع تهدیدات اتخاذ کرده است نوشت: اخیرا یک هیات امنیتی اسرائیلی نشستی برگزار کرده و تاکید کرده است که ایران به یک بازیگر مهم در آب‌های منطقه‌ای و بین‌المللی چه در سطح  منطقه خلیج(فارس) و چه در سطح خاورمیانه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که جزئیات زیادی در رابطه با آن منتشر نشده است، احتمال اینکه ایران خطری برای کشتی های رژیم صهیونیستی در گذرگاه های دریای سرخ ایجاد کند، مورد بررسی قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی در سایه تشدید تنش در خلیج فارس عایق هایی در بندر نظامی شهر "ایلات" ایجاد کرده است تا کشتی‌ها و قایق‌های غیرنظامی وارد این منطقه نشوند.

این تیم امنیتی گفته است که امکان انجام عملیات علیه اهداف اسرائیلی به وسیله قایق های تندرو باید جدی گرفته شود، هرچند ایران درحال حاضر خواهان درگیری دریایی با اسرائیل نیست.

این روزنامه صهیونیستی همچنین می‌نویسد که ایران اگر قصد دارد عملیاتی علیه اسرائیل انجام دهد با استفاده از هم پیمانان خود یعنی انصارالله یمن و حزب الله لبنان این کار را انجام خواهد داد زیرا سلاح پیشرفته در اختیار دارند و می توانند کشتی های اسرائلی را از مسافت 300 کیلومتری هدف قرار دهند و این مساله باعث می شود که آب های اسرائیل در  تیررس آن‌چه موشک های ایرانی موجود در لبنان، یمن و سوریه خوانده شده قرار گیرد.

در این گزارش همچنین آمده است که بررسی‌ها و تحقیقات رژیم صهیونیستی نشان می دهد که ایران در سال های اخیر موشک های دور برد با دقت هدف گیری بالا با استفاده از سیستم جی پی اس ساخته است.

به گزارش ایسنا،  این تدابیر رژیم صهیونیستی درحالی اتخاذ می شود که روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد که عصر روزجمعه ۲۸ تیر  یک فروند نفتکش  انگلیسی با نام" "stena impero" هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.
این اطلاعیه می افزاید : نفت‌کش مذکور پس از توقیف به ساحل هدایت و برای سیر مراحل قانونی و بررسی های لازم تحویل سازمان بنادر و دریانوردی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که سه موشک از جنوب لبنان به پایگاه اسرائیلی رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.   همچنین یک هدف نظامی در شهرک صهیونیست نشین المطله واقع در شمال فلسطین اشغالی در کمین نیروهای مقاومت اسلامی لبنان مورد اصابت قرار گرفته است.   در همین رابطه یک مقام صهیونیستی اعلام کرده است که حزب الله لبنان ۱۵۰ هزار فروند از انواع موشک‌ها را در اختیار دارد که بُرد آنها به همه نقاط فلسطین اشغالی می‌رسد.   گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را هدف قرار داده‌اند؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین به خصوص در مناطق شمالی اراضی اشغالی شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.   طبق گزارش رسانه‌ها، از اکتبر گذشته تاکنون (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲)، حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکن این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شده‌اند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق
  • عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • المنار: موج استعفای مقامات صهیونیست در راه است