Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر بندر و دریانوردی امیرآباد با اشاره به پیشرفت ۹۲ درصدی ساخت اسکله رورو ریلی در بندر گفت: این طرح امسال تکمیل می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سیاوش رضوانی درباره روند ساخت اسکله رورو با اظهار اینکه این اسکله برای ما و کشورهای حاشیه دریای خزر جاذبه دارد افزود: ۹۲ درصد ساخت این اسکله پایان یافت و اراضی پشتیبانی، ریل‌های روسی، باسکول واگن‌ها و غیره آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تنها ایراد اسکله را پل موجود در مسیر اسکله بیان کرد و گفت: حدود یکماه قبل مناقصه برای اصلاح پل برگزار شد و پیمانکار در حال جمع آوری ضمانت نامه‌ها است و این طرح با ۸۰ میلیارد تومان اعتبار در دست انجام است.

رضوانی به موضوع گردشگری در بندر اشاره و اضافه کرد: یکی از زون ها، گردشگری است و ۲۵ هکتار از اراضی بندر به این مسئله اختصاص یافته است.

مدیر بندر و دریانوردی امیرآباد با اظهار اینکه متقاضی زیادی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری داریم گفت: با چند شرکت در بندر جلساتی برگزار و مقرر شد از بین آنان شرکت‌هایی که دارای اهلیت و تجربه هستند را انتخاب کنیم.

رضوانی با عنوان اینکه شرق مازندران مراکز گردشگری مناسب ندارد گفت: برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری از مشارکت سرمایه گذاری خارجی نیز استقبال خواهیم کرد.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی و انتخاب یک شرکت قوی بتوانیم از مزیت‌های گردشگری بندر امیرآباد نیز بهره بریم.

مدیر بندر و دریانوری امیراباد سطح اراضی تحت پوشش بندر را هزار و ۶۰ هکتار بیان کرد و گفت: در حوزه محیط زیست در زمینه تخلیه آب و فاضلاب کشتی و دیگر امور با محیط زیست تعامل مطلوبی داریم.

رضوانی با تاکید بر افزایش کالاهای صادراتی در بندر امیرآباد افزود: دهه ۸۰ حدود هشت هزار تن آهن آلات وارد بندر می‌شد و اکنون به کمتر از ۵ درصد رسیده است و بیشتر در پی آن هستیم تا صادرات و ترانزیت را در بندر افزایش دهیم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اسکله رورو ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ طرح متروی شهرستانِ اسلامشهر از ۲۶ ماهِ پیش تاکنون بیش از ۵۳ درصد پیشرفتِ فیزیکی داشته است و با ادامه‌ روند فعلی فاز یک این خط تا اواخر سالِ آینده به پایان و بهره برداری می‌رسد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی