Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قرارگاه گردشگری و اردویی سپاه گفت: راهیان نور یادآوری امر مقدس هشت سال دفاع در جنگ تحمیلی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار سلیمانی، رئیس قرارگاه گردشگری و اردویی سپاه در نشست قرارگاه علم الهدی، اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب کرمانشاه گفت: اهمیت و جایگاه اردوی راهیان نور در کلام رهبری بار‌ها متواتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رهبری در تاریخ ۱۶ اسفند ۹۵ سخنانی داشتند که سند ملی راهیان نور محسوب می‌شود و چند مطلب را در آن تاکید کردند.

وی افزود: یکی از سخنانی که رهبری در سخنرانی اسفند ماه ۹۵ بر آن تاکید داشتند این بود که راهیان نور فناوری است، توسعه دامنه اتفاق بزرگ دفاع مقدس و همچنین عدم تحریف این اتفاق مقدس و انجام کار نو و جدید را در این حیطه خواستار شدند.

سلیمانی گفت: اهمیت راهیان نور از نظر رهبری تا حدی است که تاکنون ۹ بار در بازه اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی حضور پیدا کردند.

رئیس قرارگاه گردشگری و اردویی سپاه افزود: راهیان نوریادآوری امر مقدس هشت سال دفاع در جنگ تحمیلی است و در واقع تداوم راه امام حسین علیه السلام می‌باشد و ویژگی‌هایی که در قیام امام حسین علیه السلام بود به نوعی در دفاع مقدس نیز ظهور پیدا کرد. این اقتدار و توانمندی امروز ما ریشه در دفاع مقدس دارد.

وی در پایان گفت: هدف گذاری داشته ایم تا حجم بالاتری از سفر را با فراهم کردن بستر‌ها و زمینه‌ها برای دانشجویان تامین کنیم و امیدواریم که در این زمینه بتوانیم تاثیرگذار باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار سلیمانی راهیان نور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد