Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، با توجه به نام‌گذاری ششم مرداد به عنوان روز ملی «کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای» در تقویم رسمی کشور، برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به برپایی کارگاه آموزش‌های مهارتی «تعالی سبک زندگی» در پژوهشکده مشاغل اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارگاه‌ها به همت معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره ۲ برگزار می‌گردد.

این کارگاه‌ها از ساعت ۸ تا ۹:۳۰ و ۱۰ تا ۱۱:۳۰ با هدف اشتغال و بهره‌وری نیروی کار و نگاهی توسعه‌ای مبتنی بر تدوین استاندارد‌های نوین برپا می‌شود.

روش‌های نگهداری مواد غذایی، کاربرد جوشکاری در صنایع، سیستم‌های اندازه‌گیری و کالیبراسیون، اصول نقشه‌برداری، الزامات ایمنی و بهداشت در محیط کار، اصول نصب و راه‌اندازی و عیبیابی آبگرمکن دیواری و پکیج دیواری، اصول تعمیر سرد کننده‌های خانگی و تجاری، اصول پرورش و نگهداری گل‌های تزئینی و ... از جمله سرفصل‌های این کارگاه‌های آموزشی به شمار می‌رود.

حضور در این کارگاه‌ها برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در این کارگاه‌ها به آدرس اینترنتی www.mashhadtvto.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام// ز.‌ی
کارگاه آموزشی «تعالی سبک زندگی» در مشهد برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری اظهار کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر مشهد و کلات با رقابت بین دو نامزد برای یک کرسی در ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

فرماندار مشهد با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات برای شهر مشهد ۱۰۲۰ شعبه و برای کلات ۴۴ شعبه اخذ رأی برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: در این دوره تعدادی از شعب با هم ادغام شده‌اند و حدود ۲۰ هزار نفر در فرایند اجرا و نظارت انتخابات با ما همراه خواهند بود.

وی با اشاره به زمان‌بندی‌های مشخص برای تبلیغات نامزدها، گفت: از ۱۳ اردیبهشت تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی شروع خواهد شد و نامزدها می‌توانند از ظرفیت‌های شبکه استانی خراسان‌رضوی و اماکن شهری برای تبلیغ استفاده کنند و در ساعت ۸ صبح روز ۲۰ اردیبهشت این زمان به پایان خواهد رسید.

داوری تصریح کرد: در این دوره کمیته ارزیابی عملکرد انتخابات، کمیته‌های رسیدگی به تخلف‌ها، بازرس‌ها و… فعال خواهند بود؛ بااین‌تفاوت که در دوره قبل برای هر شعبه یک بازرس داشتیم و در این دوره به ازای هر شش شعبه یک بازرس فعالیت خواهد کرد.

فرماندار مشهد درباره فعالیت «اتاق وضعیت»، مشابه دور اول انتخابات، افزود: در این دوره اتاق وضعیت با تغییراتی پابرجا خواهد بود و فرایند اخذرأی در همه شعب رصد خواهد شد. سامانه پاسخگویی به شهروندان نیز مشابه دور قبل فعال خواهد بود.

کد خبر 6088798

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»