Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@17:10:50 GMT

چگونگی رزرو هتل ها برای اقامت طولانی مدت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۰۲۶۶

گاهی اوقات سفر شما را در یک مکان برای یک هفته یا بیشتر ادامه دارد. شاید قصد رزرو هتل تهران، رزرو هتل شیراز، رزرو هتل اصفهان و یا هرجای دیگری را داشته باشید و تخمین زدن هزینه ها در طولانی مدت شما را نا امید کند. با پرشین هتل همراه باشید. هتل ها طیف وسیعی از گزینه ها را برای مسافرانی که قصد اقامت طولانی تر دارند ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتب کردن بر اساس چند مورد از این امکانات به شما کمک خواهد کرد که اتاق مناسب برای اقامت خود و کنترل هزینه ها را پیدا کنید. اگر شما علاقه مند به تلاش برای یافتن اقامتگاهی جدید هستید، گزینه های اقامتی بومگردی و غیره وجود دارد که ممکن است در نظر نگرفته باشید.

جستجو برای رزرو هتل برای طولانی مدتسایت های رزرو هتل های تمدید شده، از قبیل Candlewood Suites، My Place Hotels، و epersianhotel یا همان پرشین هتل، سوئیت های مقرون به صرفه را ارائه می دهند. مقایسه چندین هتل برای اقامت طولانی با وب سایت هایی نظیر epersianhotel یا eghamat24 رفتاری منطقی است. رزرو هتل سنتی را هم مد نظر قرار دهیدبرخی از هتل های سنتی و هتل ها، بوفه های صبحانه را ارائه می دهند، اگرچه بسیاری از مزایای استفاده از هتل های لوکس و معمولی را برای طولانی مدت ارائه نمی دهند اما قیمت مقرون به صرفه ای دارند. یکی از این هتل ها را از پرشین هتل انتخاب کنید  راجع به تعداد شبهای اقامتتان چانه زنی کنید.

به سایت های رزرو هتل شخص ثالث نگاه کنید چک لیست های هتل های اطراف شهر و امکانات رفاهی آنها را در سایت هایی از قبیل epersianhotel،Expedia، Orbitz، یا Hotels.com بررسی کنید. این سایت ها تخفیف در رزرو هتل را به طور خودکار پیشنهاد می دهند، گرچه در انعطاف پذیری که می توانند ارائه دهند، محدودیت دارند، به ویژه اگر شما نیاز داشته باشیداقامت خود را افزایش یا کاهش دهید. مقایسه سایت های مختلف با آنچه هتل می تواند به طور مستقیم ارائه دهد تا مطمئن شوید که بهترین معامله را دریافت می کنید.  از تجربه رزرو هتل و خانه دوستان و آشنایان بهره بگیریداگر شما می دانید افرادی هستند که در منطقه سفر شما، زندگی می کنند و یا از آنها بازدید کرده اند، از آنها مشاوره در مورد مکان های اقامتشان بپرسید. آنها ممکن است ایده هایی را ارائه دهند که به فکر شما هم نرسیده باشد. افراد بیش از هر روش دیگری برا انتخاب و رزرو هتل توصیه های شخصی را مدنظر قرار می دهند.

اتمام امکانات ارائه شدهتل هایی با وجود اقامت طولانی ارائه انواع خدماتی را در لیست دارند که در هتل های سنتی موجود نیستند. بررسی کنید که آیا امکانات زیر ارائه شده است:امکانات خشکشویی در محل. این یک گزینه مهم است، از شستن و جمع کردن و اتو کردن لباس هایتان خاطری آسوده خواهید داشت.وعده های غذایی که با قیمت مقرون به صرفه. برخی از هتل ها صبحانه و شام را ارائه میدهند.آشپزخانه های مجلل راه دیگری برای جلوگیری از هزینه اضافی در رستوران ها برای صرف غذااست. امکانات مناسب برای حیوانات خانگی. بعضی از هتل ها اجازه می دهند مردم به همراه حیوانات خاص در هتل اقامت داشته باشند. تماس بگیرید تا مطمئن شوید که حیوان خانگی شما مجاز است یا خیر.خدمات شخصی. از آنجا که مردم در این هتل ها به مدت طولانی اقامت دارند، کارمندان اغلب آنها را می شناسند. اقامت طولانی دور از خانه می تواند خسته کننده باشد، و ایجاد حس صمیمیت و برخورد مناسب همچون یکی از افراد خانه می تواند مفید باشد.  رزرو هتل یا خانه های اجاره موقتسایت ها را بررسی کنید سایت هایی مانند: eprsianhotel، Airbnb یا Flipkey، که در آنها صاحب خانه ها، خانه های اجاره ای خود را کوتاه مدت واگذار می کنند. مقایسه قیمت ها، فضای ارائه شده، و امتیازات ارائه شده توسط مشتریان قبلی را بررسی کنید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مرسک درباره ادامه اختلالات کشتیرانی در دریای سرخ

غول کشتیرانی مرسک هشدار داد در بحبوحه عدم نشانه ای از کاهش تنش ها در دریای سرخ و کانال سوئز، اختلالات کشتیرانی در این منطقه، ممکن است در سال 2025 هم ادامه یابد.

به گزارش ایسنا، ونسان کلرک، مدیرعامل مرسک به روزنامه فایننشیال تایمز گفت: می‌توانیم ببینیم که وضعیت در دریای سرخ موقتی نخواهد بود، بلکه حداقل در نیمه دوم سال ادامه خواهد داشت. ما خیلی خوشبین نیستیم که به این زودی بتوانیم از کانال سوئز عبور کنیم.

نیروهای مسلح یمن در همبستگی با مردم فلسطین در جنگ غزه، از اواسط نوامبر، کشتی‌های مرتبط با شرکت‌های اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی را هدف حمله قرار داده اند. تحولات مذکور، تجارت جهانی را در این مسیر که حدود ۱۵ درصد از ترافیک کشتیرانی جهان را تشکیل می‌دهد، با تغییراتی روبرو کرده و شرکت‌ها را مجبور به حرکت از سمت جنوب آفریقا کرده و باعث شده سفرهای طولانی‌تر و گرانتری داشته باشند.

به گفته تحلیلگران، اختلال در تردد از طریق مسیر دریای سرخ و کانال سوئز می‌تواند برای ماه‌ها ادامه یابد و در نهایت منجر به افزایش هزینه‌های حمل و نقل و کمبود کشتی‌های کانتینری شود که اکنون از طریق دماغه امید نیک، مسیرهای طولانی‌تری را می‌پیمایند.

مرسک در وب سایت خود هشدار داد هر چند ما همچنان به یک راه حل پایدار در آینده نزدیک امیدواریم، وضعیت در منطقه به طور مداوم در حال تغییر است و به شدت بی ثبات باقی مانده است. تمام اطلاعات موجود تائید می کند که خطر امنیتی همچنان به شکل قابل توجهی  بالا است، بنابراین تاثیر بالقوه ای بر عملیات لجستیکی دارد.

بر اساس گزارش اویل پرایس، شرکت مرسک در پنجشنبه گذشته، درآمدهای سه ماهه اول خود را گزارش کرد که مطابق با انتظارات بود و اعلام کرد انتظار می رود تقاضای بیشتر و بحران طولانی مدت دریای سرخ، در نیمه دوم سال میلادی جاری ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتظار طولانی برای یک سفر واجب + ویدئو
  • طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس
  • هشدار مرسک درباره ادامه اختلالات کشتیرانی در دریای سرخ
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد