Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی گفت: در ۳ ماه نخست امسال تعداد جواز دفن صادر شده در پزشکی قانونی استان ۲۸۵ نفر بوده که در مقایسه با آمار ۲۵۶ نفر مدت زمان مشابه سال گذشته، ۱۱.۳ درصد افزایش داشته‌ایم. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

علی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به صدور جواز دفن در پزشکی قانونی استان مرکزی اظهار داشت: در 3 ماه نخست امسال تعداد جواز دفن صادرشده در پزشکی قانونی استان 285 نفر بوده که در مقایسه با سال گذشته که 256 نفر بوده است، 11.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 درصد افزایش داشته‌ایم.

فوت 7 نفر براساس حوادث کار در استان

وی با اشاره به آمار فوت‌شدگان افزود: براساس آمار پزشکی قانونی استان در 3 ماه نخست امسال فوت ناشی از حوادث کار در استان 7 مورد بوده، این در حالی است که در مدت زمان مشابه سال گذشته تنها یک مورد فوت ناشی از حوادث کار در استان داشته‌ایم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی تصریح کرد: در مدت زمان مذکور، آمار غرق‌شدگی پزشکی قانونی استان 4 مورد بوده، این درحالی است که در مدت زمان مشابه سال گذشته این آمار صفر بوده است.

ورودی حوادث ناشی از کار به پزشکی قانونی استان مرکزی 20 درصد کاهش یافتمراجعه‌کنندگان مدعی نزاع به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافتپاسخ پزشکی قانونی به ادعای وکیل نجفی درباره تشکیل شبانه کمیسیون پزشکی

رضایی بیان کرد: براساس آمار پزشکی قانونی در 3 ماه نخست امسال فوت ناشی از مواد مخدر در استان  14 مورد و در مدت زمان مشابه سال گذشته  13 مورد بوده است.

کاهش 6.8 درصدی فوت ناشی از حوادث ترافیکی در استان

وی عنوان کرد: در مدت زمان مذکور فوت ناشی از حوادث ترافیکی در استان نیز 109 مورد بوده که  در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 117 مورد بوده 6.8 درصد کاهش داشته است.

5 برابر شدن فوت ناشی از مسمومیت گاز منواکسیدکربن

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی ادامه داد: در 3 ماه نخست امسال فوت ناشی از مسمومیت گاز منواکسیدکربن 5 نفر بوده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تنها یک نفر بوده 5 برابر شده است.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اوضاع وخیم ذخایر آبی در ۱۱ استان کشور؛ آب پنج سد تهران کاهش ۵ درصدی دارد
  • اوضاع وخیم ذخایر آبی در ۱۱ استان کشور/ آب پنج سد تهران کاهش ۵ درصدی دارد
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور