Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@04:33:10 GMT

مدیر بارسلونا «نیمار» را از بازگشت «نااُمید» کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۰۹۳۳

مدیر بارسلونا «نیمار» را از بازگشت «نااُمید» کرد

آبی اناری‌ها به تازگی با امضای قراردادی ۱۲۰ میلیون یورویی کار انتقال مهاجم فرانسوی اتلتیکو به نیوکمپ را به سرانجام رساندند و گریژمان با پیوستن به بازیکنانی همچون «لیونل مسی» و «لوئیس سوارز» خط حمله وحشتناک کاتالان‌ها را تشکیل خواهد داد.

بارسایی‌ها علاوه بر این، از «عثمان دمبله»، «فیلیپه کوتینیو» و «مالکوم» در خط حمله پرستاره خود بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، هر گونه خروجی بارسا می‌تواند جا را برای بازگشت نیمار به نیوکپ باز کند؛ بازیکنی که در ماه‌های اخیر زمزمه‌های زیادی مبنی بر حضور مجدد وی در بارسلون شنیده می‌شود.

این در حالی است که با توجه به اطلاعات کنونی، هیچ مذاکره‌ای برای انتقال خروجی‌های بارسا انجام نشده و آبیدال نیز در این خصوص اذعان داشت که نیازی به اضافه شدن یک مهاجم دیگر در این تیم وجود ندارد.

وی در مصاحبه با لو پاریسین اظهار داشت: ما به ۶ مهاجم نیاز داشتیم و با اضافه شدن گریژمان ما به این عدد ایده آل رسیدیم؛ از حالا به بعد تصمیم با سرمربی است.

وی در خصوص حضور هموطنش در نیوکمپ اظهار داشت: باید از استعداد گریژمان شروع کنیم؛ موضوعی که همه نسبت به آن آگاه هستیم؛ تجربه او و اینکه جام‌های زیادی نیز کسب کرده موضوع دیگری است؛ گریژمان برای اتلتیکو مادرید بازیکن کلیدی بود؛ او قادر است در بازی های بزرگ تعیین کننده باشد و علاوه بر این می‌تواند در پست ها ی متفاوت بازی کند؛ گریژمان تمام کننده فوق العاده ای است و بارسا به بازیکنی مثل او احتیاج دارد.

آبیدال در خصوص این موضوع که چرا مسی پیش از  انتقال گریژمان، سکوت کرده بود؟ نیز تاکید کرد: این وظیفه مسی نیست؛ اگر او در مورد بازیکنی که برای تیم دیگری بازی می‌کند، اظهارنظر کند در واقع به هم تیمی‌های فعلی خود بی‌احترامی کرده است؛ معتقدم دلیل اینکه مسی پیش از انتقال گریژمان در این خصوص حرفی نزد نیز همین موضوع باشد.

با توجه به اتفاقات و حواشی و گمانه زنی‌های اخیر در خصوص بازگشت نیمار به نیوکمپ و به اصطلاح با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن‌های متوالی مقامات بارسا، و همچنین مصاحبه‌های مقامات تیم پاری‌سن‌ژرمن در خصوص عدم دریافت پیشنهاد جدی از سوی آبی‌اناری‌ها برای جذب نیمار، به نظر می‌رسد بارسا به نوعی قصد دارد از مرد برزیلی انتقام بگیرد؛ کسی که تابستان سال ۲۰۱۷ پس از سپری کردن دورانی فوق العاده در نیوکمپ به یکباره تصمیم گرفت راهی پاریس شده و با قراردادی رکوردشکن به جمع پی‌اس‌جی ملحق شد؛ در واقع در آن زمان پول چشم‌های نیمار را کور کرده بود و حالا که به اصطلاح سر او به سنگ خورده، کار از کار گذشته و بارسا نیازهای خود را تامین کرده است!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیمار پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا برای افتتاح و استفاده از اسکای‌ واک که قرار است گیلاس روی کیک ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ باشد، مجوزهای لازم را دریافت کرده است.

بر اساس اخبار اخیر، یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های سقف جدید استادیوم اسپاتیفای نوکمپ، قابلیت «اسکای واک» خواهد بود، مسیری که در آن مناظر خیره‌کننده‌ای از استادیوم از ارتفاع حدود ۷۰ متری و همچنین مناظر خیره‌کننده‌ای از شهر بارسلونا را می‌توان مشاهده کرد.

طبق گفته موندو دپورتیوو، النا فورت، معاون سازمانی بارسلونا، قبلا در جلسه باشگاه در تاریخ ۱۱ آوریل به اعضا توضیح داده بود که گفت‌وگوهایی درباره تضمین امنیت اسکای واک صورت گرفته است و بزودی اخبار جدیدی از راه خواهد رسید.

حالا که مجوزها داده شده‌اند بارسلونا می‌تواند اسکای واک را کامل کند و مسیر ساخت آن را پیش ببرد. بر اساس شنیده‌ها، تا زمانی که سقف ورزشگاه به‌طور کامل نصب نشود، اسکای واک تکمیل نخواهد شد.

بنابراین تا تابستان ۲۰۲۶ نمی‌توان از آن استفاده کرد و لذت برد. پروژه اسکای واک قرار است یک تور و گردشگری ویژه در نوکمپ باشد که در آن هواداران برای تماشای شهر از سقف استادیوم بلیت ویژه‌ای را خریداری خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • دستمال مسی ۳۰ میلیارد!
  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • گران‌ترین خرید لیورپول به بارسلونا نمی‌رود
  • تصمیم عجیب ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم
  • بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!