Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:38:38 GMT

دمای هوای چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۱۰۰۰

دمای هوای چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابد

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی امروز و فردا دمای هوای استان کاهش نسبی می‌یابد. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

شاهرخ پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهارداشت: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی طی هفته جاری جوی نسبتا پایدار برای استان انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی این مدت آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در برخی مناطق همراه با غبار رقیق و در بعدازظهرها با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

کاهش دما برای برخی از شهرهای استان خوزستان پیش‌بینی می‌شودکاهش دما در برخی نقاط کشورپیش‌بینی سیر نزولی کاهش دما تا اواسط هفته آینده در خوزستان

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در استان پیش‌بینی می‌شود.

پارسا با بیان اینکه طی امروز و فردا دمای هوای استان کاهش نسبی می‌یابد، گفت: در 24 ساعت گذشته شهرکرد با 11 درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان و لردگان با 40 درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

انتهای پیام/ ع

R41350/P1494/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت وزش باد از امشب در ایلام کم می‌شود

مجتبی میهن پرست معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی ایلام اظهار کرد: شدت وزش تندباد که از بامداد چهارشنبه شروع شده به تدریج از امشب کاسته می‌شود.

وی افزود: بیشترین وزش باد با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت در شهرستان ملکشاهی ثبت شده است.

میهن پرست در مورد دمای هوا هم توضیح داد: دمای هوا طی روز‌های جمعه و شنبه بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد نسبت به روز‌های اخیر افزایش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی ایلام در مورد سامانه بارشی هم یادآور شد: احتمال بارش پراکنده باران در اوایل هفته آینده وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • یک پیش بینی ترسناک از هوای تابستان امسال!
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی هوای تابستان امسال
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • شدت وزش باد از امشب در ایلام کم می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه