Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان کاراته ایران در سومین دیدار خود در مسابقات کومیته تیمی قهرمانی آسیا مقابل هند به برتری دست یافتند. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پایانی از شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، از صبح امروز(یکشنبه) با برگزاری رقابت‌های کومیته تیمی در بخش آقایان و بانوان آغاز شد و تیم مردان کشورمان در سومین دیدار خود نیز از سد تیم هند گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار شاگردان شهرام هروی با اقتدار و با نتیجه 3 بر صفر مقابل رقیب خود به برتری دست یافتند تا به صعود به دیدار نیمه‌نهایی حریف تیم ملی ژاپن شوند.

در دیدار نخست ابتدا ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم کشورمان با نتیجه 3 بر یک از سد حریف خود گذشت. در ادامه باربد صداقت 4 بر یک حریف خود را شکست داد و در سومین دیدار نیز مهدی قراری‌زاده با نتیجه 8 بر یک از سد حریف خود عبور کرد.

تیم کشورمان پیش از این و در مقابل تیم‌های قزاقستان 3 بر صفر و ازبکستان سه بر یک پیروز شده بود.

همچنین تیم کومیته تیمی بانوان نیز در نخستین دیدار با وجود تساوی یک-یک مقابل ازبکستان به لحاظ امتیاز شماری از سد حریف خود گذشت.

شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از روز جمعه 28 تیرماه با شرکت 340 کاراته‌کا از 33 کشور در تاشکند ازبکستان آغاز شده و نمایندگان کشورمان تا پیش از برگزاری رقابت‌های کومیته تیمی موفق به کسب سه مدال طلا (ذبیح‌الله پورشیب، طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی)، 2 نقره (رزیتا علیپور وکاتای تیمی بانوان) و 4 برنز (سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری، فاطمه صادقی و کاتای تیمی مردان) شدند.

کاراته قهرمانی آسیا| قزاقستان دومین قربانی مردان کومیته ایران


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی کاراته ایران تیم ملی کاراته بانوان کاراته قهرمانی آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی کاراته ایران تیم ملی کاراته بانوان کاراته قهرمانی آسیا تیم ملی کاراته ایران تیم ملی کاراته بانوان کاراته قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا

تیم‌های ملی امید مردان و زنان ایران در پایان دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا به ترتیب در رده‌های دوم و ششم ایستادند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی امید مردان در دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک روسیه برابر تیم کشور مغولستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم مردان ایران در پایان این مسابقات با ۱۶ امتیاز بعد از تیم کشور روسیه در رده دوم قرار گرفت. 

تیم ملی امید زنان ایران نیز در دور پایانی مقابل تیم سریلانکا با نتیجه ۱.۵ بر ۲.۵ شکست خورد و با ۹ امتیاز از مجموع ۹ دور در رده ششم مسابقات ایستاد. 

در این مسابقات ۱۵ تیم حضور داشتند. 

ترکیب تیم ملی امید مردان را بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و ترکیب تیم ملی امید زنان را آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف تشکیل دادند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین