Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عباس رستمی مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت : توسعه صادرات و رونق کسب و کار در استان سمنان در گرو حمایت از نشان تجاری استاندارد حلال است و صادرات از این دست در سال‌های گذشته رونق قابل توجهی در جهان پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه جایگاه ایران در این بازار اقتصاد جهانی چندان رضایت بخش نیست ، افزود : در ۱۸ ماه گذشته به نشان تجاری استاندارد حلال در کشور توجه ویژه‌ای شده و در استان‌ها مجوز‌های از این دست برای رونق اقتصادی صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی ادامه داد: سمنان جزو استان‌های پیشرو در اعطای مجوز نشان تجاری استاندارد حلال است و در سال ۹۷ این مجوز به یک واحد تولیدی بسته بندی مرغ اعطا شد.

مدیرکل استاندارد استان سمنان تصریح کرد: برای سال ۹۸ با همکاری نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی سمنان طرح اعطای مجوز نشان استاندارد حلال به چند واحد تولیدی استان در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: اعطای نشان تجاری حلال تنها مختص به مواد غذایی نیست و در ۱۰ گروه از جمله پوشاک هم این نشان اقتصادی به واحد‌های تولیدی بر اساس ضوابط اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ح

از استاندارد حلال و نشان‌های تجاری بخش رونق صادرات حمایت می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان

امیرجمشیدی ناظر گمرکات مازندران با اشاره به اینکه پاکستان جز۵ کشور اول صادرات گمرکات مازندران است، گفت: از این میزان تجارت ۱۱ میلیون و ۶۸۳ هزار دلار سهم صادرات گمرکات مازندران به پاکستان می‌باشد.

او کالا‌های صادرشده به پاکستان را فرآورده‌های لبنی، مواد پلاستیکی، موادنساجی نام برد.

امیرجمشیدی گفت: ۱۶ هزار و ۸۷۳ دلار کالا پارسال از مبدا پاکستان وارد گمرکات مازندران وارد شده است.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات فراورده‌های لبنی درفروردین ماه امسال به پاکستان، افزود: گمرکات مازندران طی مدت یاد شده ۹۵۱هزار دلاربه این کشور صادر نموده که نسبت به مدت مشابه سال۱۴۰۱. افزایش ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • فولاد چین در تجارت جهانی پررنگ شد
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند