Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال سوهان محمد سیما در هفته چهارم میزبان تیم قدرتمند گیتی پسند در ورزشگاه شهید حیدریان است. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به ایستگاه چهارم رسید که سوهان محمد سیما در خانه پذیرای تیم مدعی گیتی پسند اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان سید مهدی غیاثی در تیم سوهان محمد پس از شکست هفته نخست، به خودشان آمدند و دو پیروزی پیاپی را کسب کرده تا شش امتیازی شوند و خط و نشانی برای سایر رقبا بکشند.

در آن سوی میدان گیتی پسند که همیشه در قامت یک مدعی ظاهر شده و با پیروزی پرگل هفته گذشته با روحیه مضاعف برابر حریف سنتی خود صف‌آرایی می‌کنند.

مدیر فنی تیم سوهان محمد سیما قم: شکست شاهین در خانه خودش کار بزرگی بودنخستین پیروزی سوهان در لیگ برتر؛ سوهان قم  حریف خود را گلباران کردلیگ برتر فوتسال| آغاز هفته دوم با شکست سنگین گیتی‌پسند و برتری سوهان محمدسیما

این در حالی است که اصفهانی‌ها همیشه برای فوتسال قم یک حریف قابل احترام، جدی و سخت بوده‌اند و در آن سو قمی‌ها همیشه برای گیتی‌پسند نیز یک زنگ خطر جدی و حریفی قدرتمند که برخورد دو تیم صاحب سبک فوتسال، همیشه جذاب و بی‌نظیر بوده است.

سرپرست تیم فوتسال سوهان محمد سیما در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم پیش از دیدار با گیتی پسند اظهار داشت: خدا را شکر با دو پیروزی پیاپی شرایط روحی تیم مساعد شده و بازیکنان نیز از نظر بدنی در آمادگی بالایی هستند.

علی مسعودی افزود: پیش‌بینی می‌کردیم چند بازیکن در هماهنگی با سایر بازیکنان تأخیر داشته باشند که این مورد نیز برطرف شده و هماهنگی کامل به دست آمده است.

وی با بیان اینکه گیتی‌پسند تمرینات خود را زودتر از سایر تیم‌ها آغاز کرده گفت: گیتی‌پسند همیشه تیمی با شخصیت و سرسختی بوده اما بازیکنان ما برای پیروزی در این مسابقه همدل شده‌اند چرا که به امتیازات خانگی نیاز داریم و در قم امتیاز نمی‌دهیم.

به گفته وی سوهانی‌ها تمام بازیکنان خود را در اختیار داشته و با تمام قوا به مصاف گیتی می‌روند.

مسعودی با بیان اینکه مصاف دو تیم قطعاً همچون هر سال جذاب می‌شود، بیان کرد: در فصل جاری روی هواداران حساب ویژه‌ای بازکردیم لذا تقاضا داریم مثل همیشه یاور ما باشند و ما هم قول می‌دهم خوشحال به خانه بازگردند.

گفتنی است جدال دو تیم سوهان محمد سیما قم و گیتی‌پسند اصفهان از ساعت 18 امروز در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر از سد کویت عبور کند و به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

در این دیدار سعید احمدعباسی لژیونر ایرانی تیم «وینیا آلبالی» اسپانیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق ۲ گل به ثمر برساند تا در مجموع با ۶ گل آقای گل این مسابقات باشد.

تیم «وینیا آلبالی» به دنبال پیروزی تیم ملی ایران به تمجید از عملکرد سعد احمدعباسی پرداخت و با انتشار ویدئویی از گل‌های این بازیکن در دیدار برابر کویت نوشت: احمدعباسی در پیروزی ۴ بر صفر ایران برابر کویت ۲ گل دیگر به ثمر رساند. پارسی‌ها به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردند و در مرحله بعد به مصاف قرقیزستان خواهند رفت.

کد خبر 6086787

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران