Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@06:13:24 GMT

مزار رضا سقایی گلباران می‌شود ‍‍

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۱۴۳۱

مزار رضا سقایی گلباران می‌شود ‍‍

امین عباسیان، رئیس انجمن موسیقی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اینکه هنرمندان مایه قهر و سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند، ادامه داد: رضا سقایی یک شناسه برای فرهنگ و هنر لرستان است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به جایگاه هنرمندان لرستان، تصریح کرد: به مناسبت نهمین سال در گذشت استاد رضا سقایی اسطوره بی‌بدیل آواز لرستان مزار این هنرمند فقید گلباران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسیان با اشاره به این‌که امسال نیز همچون سنوات گذشته به‌پاس قدردانی از زحمات استاد سقایی در کنار مقبره او جمع می‌شویم و مزارش را گلباران می‌کنیم، تاکید کرد: سقایی به تنهایی یک شناسه برای فرهنگ و هنر لرستان است لذا قدردانی از مقام هنری این شخصیت، کمترین کاری است که ما انجام داده‌ایم.

رئیس انجمن موسیقی لرستان از کلیه هنرمندان و اهالی رسانه جهت شرکت در این آیین دعوت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان هنری امین عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد شهباز گهرویی گفت: فرآیند انتخاب چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی، چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویداد‌های روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیدا‌ها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می‌شود.

رئیس حوزه هنری خوزستان بیان مرد: آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • دو سالانه سرنا نوازی - لرستان
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • تصاویر فاتحه خوانی رئیسی بر مزار اقبال لاهوری | ویدئو