Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:24:42 GMT

والدین ۲ شهید استان مرکزی آسمانی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۱۴۵۸

والدین ۲ شهید استان مرکزی آسمانی شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سید جلال محمدی پدر شهید سید رضا محمدی از شهدای دفاع مقدس شهر ساروق چشم از جهان فرو بست و به فرزند شهیدش پیوست.
به همین مناسبت بخشداری ساروق در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

متن پیامبه این شرح است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
با نهایت تاسف وتاثر درگذشت مرحوم مغفور حاج سید جلال محمدی پدر شهید معظم سید رضا محمدی را تسلیت عرض نموده واز درگاه ایزد منان برای ان عزیز سفر کرده طلب مغفرت وبرای بازماندگان صبر واجر مسالت مینماییم واز مردم شهید پرور وولایت مدار بخش ساروق دعوت مینمایم که درمراسم تشیع وتدفین آن مرحوم شرکت نموده وبا حضور خود با ارمان شهدای والا مقام تجدید بیعت نماییم
بخشداری ساروق

شهید سید احمد محمدی در پانزدهم دی ۱۳۴۶، در روستای ساروق از توابع شهرستان اراک به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی بسیج در جبهه حضور یافت ویکم آذر ۱۳۶۲ ‏، در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شهید شد.

آسمانی شدن مادر شهید تقی بیگی در شازند

همچنین مادر شهید "عبدالعلی تقی بیگی" از شهدای ناجا دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری مادر شهید عبدالعلی تقی بیگی صبح امروز در روستای قلعه آقا حمید شهرستان شازند با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

شهید عبدالعلی تقی بیگی متولد ۱۳۴۰ در آستانه علوی شازنداست وی نیروی وظیفه ژاندارمری بود که در تاریخ ۱۳۶۱/۰۷/۲۰ در محور شهر کندی -کردستان در اثر درگیری با عناصر ضد انقلاب به شهادت رسید.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 

 سرهنگ علی رضایی گفت: در پی بی توجهی لحظه‌ای به قوانین رانندگی و تردد شبانه و خلاف جهت یک خودرو در یکی از جاده‌های برون شهری، حادثه غم انگیز برخورد رخ به رخ ۲ خودرو و مرگ چندین نفر از جمله پدر و مادر یک دختر  ۷ ساله رقم خورد.

وی  افزود: در این راستا طی دیداری که به همت دایره اجتماعی پلیس راه با خانواده جانباختگان این حادثه داشتیم با دختر خردسال این خانواده مواجه شدیم که والدین خود را در این حادثه از دست داده بود؛ اما هر روز و ساعت‌ها با قاب عکس پدر و مادر حرف می‌زند و چشم به راه آنان است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر رعایت احتیاط کامل در همه تردد‌های جاده‌ای و پرهیز از حتی یک لحظه غفلت یا انحراف به چپ و تردد خلاف جهت، بیان کرد: بیاییم به تاسی از چشمان همیشه گریان این کودک خردسال و دیگر فرزندان و والدینی که چشم به راه عزیزانشان هستند، هیچ گاه برای اندکی زودتر رسیدن با انجام تخلفات حادثه ساز، جان خود و دیگران را به خطر نیاندازیم تا با بی احتیاطی‌های هر چند کوچک، حوادث غیر قابل جبران رقم نخورد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا