Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@19:05:59 GMT

ایلهان عمر و رشیده طلیب ویزای اسرائیلی می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۱۵۲۴

ایلهان عمر و رشیده طلیب ویزای اسرائیلی می‌گیرند

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره؛ ران درمر، سفیر اسرائیل در آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: به خاطر احترام به کنگره آمریکا و هم‌پیمانی بزرگ اسرائیل و آمریکا، ما هیچ یک از اعضای کنگره را از ورود به اسرائیل منع نمی‌کنیم.

وی افزود: اسرانیل به این دو نماینده کنگره آمریکا اجازه ورود به اسرائیل و سرزمین‌های اشغالی فلسطین را خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات درمر با موافقت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل مواجه شده است.

رشیده طلیب، نماینده ایالت میشیگان و ایلهان عمر، نماینده مینه‌سوتا در کنگره آمریکا هفته گذشته تصمیم خود را برای سفر به سرزمین‌های فلسطینی در ماه آینده میلادی اعلام کردند؛ اما تاریخ دقیق این سفر هنوز مشخص نیست.

رشیده طلیب در خانواده‌ای فلسطینی زاده شده است و بسیاری از بستگانش در کرانه باختری زندگی‌ می‌کنند و ایلهان عمر سومالیایی تبار است، این دو نخستین زنان مسلمانی هستند که در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره در نوامبر سال ۲۰۱۸ به مجلس نمایندگان آمریکا راه یافتند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا ایلهان عمر ویزا اسرائیل قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم

وزیر حمل و نقل اسرائیل که همزمان عضو کابینه جنگ این رژیم است، در اظهاراتی حمله روز ۱۹ آوریل اسرائیل به ایران را تایید کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از روزنامه اسرائیلی " جروزالم پست"، "میری رگو" وزیر حمل و نقل و یکی از اعضای کابینه جنگ اسرائیل حمله ۱۹ آوریل به ایران را تایید کرد و گفت:" با فناوری اسرائیل و تصمیماتی که گرفتیم توانستیم پرتاب‌هایی را که از ایران به سمت اسرائیل شلیک شد، رهگیری کنیم. ما پاسخ دادیم و ایران هم پیام را دریافت کرد و جهان هم فهمید که اسرائیل یک بازنده نیست. "

این وزیر اسرائیلی شامگاه شنبه در مصاحبه با کانال ۱۴ تلویزیون رژیم اسرائیل این مطلب را بیان کرده است. اظهارات این وزیر اسرائیلی نخستین موضع رسمی رژیم اسرائیل درباره حملات منتسب به این رژیم علیه ایران است.

پیشتر رسانه‌های غربی در گزارش‌هایی ادعا کرده اند که اسرائیل در بامداد ۱۹ آوریل حمله‌ای را به یک پایگاه نظامی در اصفهان انجام داده و رادار اس ۳۰۰ مستقر در پایگاه شکاری اصفهان را منهدم کرده است.

ایران چنین حمله‌ای را تکذیب کرده و تاکید کرده ۳ کوادکوپتر در آن شب در اطراف اضفهان را با پدافند هوایی سرنگون کرده است. کوادکوپتر‌هایی که به گفته حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران، شبیه اسباب بازی‌های کودکان است.

دیگر خبرها

  • دانشجویان آمریکا نمی‌خواهند شریک ظلم اسرائیلی‌ها باشند
  • نکته جالب در معماری کنگره آمریکا (فیلم)
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • فیلم| نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • بعد از موافقت حماس، رسیدن به آتش‌بس «چند روز» طول می‌کشد
  • روایت رسانه عبری از پیامدهای منفی اعتراضات دانشجویی
  • (ویدئو) خشم نماینده اسرائیل در سازمان ملل برای اعتراضات سراسری دانشجو‌یان