Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@23:35:50 GMT

حضور خداداد عزیزی در تمرین تیم فوتبال نوجوانان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۱۶۳۸

حضور خداداد عزیزی در تمرین تیم فوتبال نوجوانان

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال نوجوانان در مرکز ملی فوتبال مشغول پیگیری تمریناتش تا پیش از اعزام به تورنمنت کافا در تاجیکستان است. در تمرین نوبت صبح، نوجوانان ایران میزبان خداداد عزیزی بودند.

محمدرضاساکت سرپرست تیم ملی هم که در تمرین حضور داشت خطاب به ملی پوشان زیر 16 سال ایران گفت: در چند مدت اخیر شاهد این بودید که چهره‌های بزرگ فوتبال کشور در کنار شما حاضر شدند و این نشان از اهمیت شما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداداد عزیزی یکی از چهره های بزرگ ملی و بین المللی فوتبال کشورمان است که میزبان ایشان هستیم. عزیزی یکی از نفراتی است که چهره اش در موزه و سالن افتخارات کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته و باعث افتخار تمامی ایرانیان است.

وی افزود: برای آینده خود باید افرادی چون عزیزی را سرلوحه قرار دهید تا بتوانید حتی یک نفره در قالب تاکتیک تیمی، سرنوشت تیم ملی کشورتان را تغییر بدهید. این توقعی است که از شما داریم. حدود 50 نفر در اردو بودید که بخشی از شما اکنون در چین حضور دارد و بخش دیگر هم شما که عازم تاجیکستان خواهید شد. شما باید به قله برسید و بازیکنانی که به این قله های رسیدند را در کنار خودتان در این مدت دیدید و در آینده هم در مرکز ملی فوتبال بازهم خواهید دید.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش اختصاصی خبرنگار مهر از تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال

دریافت 50 MB کد خبر 6095723

دیگر خبرها

  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • گزارش اختصاصی خبرنگار مهر از تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • سرنوشت عجیب عابربانک‌های فوتبالی؛ باشگاه‌داری در زندان!
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان