Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین اسبقیان، رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: نیما فرزنگار و مسعود نصرتی دو نماینده اردبیلی به اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان دعوت شدند.
وی تصریح کرد: مرحله جدید اردوی تیم ملی نوجوانان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کره شمالی با حضور ۱۳ وزنه بردار از (یکشنبه ۳۰ تیرماه) در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل بیان کرد: از استان اردبیل نیما فرزنگار و مسعود نصرتی به این اردو دعوت شدند که همراه سایر دعوت شدگان تمرینات خود را زیر نظر مربی تیم انجام خواهند داد.
اسبقبان افزود: علی قربانژاد به عنوان مربی و سیدعلی شاهرخی مربی ادواری در این مرحله حضور خواهند داشت.

وی همچنین تصریح کرد: افزایش تعداد وزنه برداران و علاقمندی نوجوانان و جوانان به این رشته می طلبد که سالن های وزنه برداری بیشتری را به کار بگیریم .

رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل بااشاره به اینکه استان اردبیل در رشته وزنه برداری تا به اکنون موفقیت های بسیاری را کسب کرده است گفت: استان اردبیل یکی از قطب های ورزش وزنه برداری درکشور محسوب می شود که نیاز است به این رشته توجه ویژه شود تا نوجوانان و جوانان حاضر دراین رشته با انگیزه راهشان را ادامه دهند و برای استان و کشورمان افتخار آفرینی کنند .

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزنه برداری اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن

محمد الله‌بخش صبح امروز در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تولید جلبک موضوعی دانش‌بنیان است که به دنبال آن هستیم، گفت: بحث پرورش ماهیان خاویاری نیز مطرح شده و در قزل‌اوزن اقدام می‌شود.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با بیان اینکه در حوزه شیلات فرصت فراهم شده تا همکاری خوبی در زمینه مطالعات پروژه‌‍‌ها با دانشگاه محقق اردبیلی داشته باشیم، بر لزوم استفاده از توانمندی‌های دانشگاه محقق اردبیلی در مطالعات پروژه‌های شیلات استان اردبیل تأکید کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست با اشاره به اقدامات دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص راه‌اندازی رشته شیلات در این دانشگاه، گفت: به دنبال جذب اعضای هیات علمی در این حوزه هستیم.

اسماعیل چمنی در ادامه کمک به توسعه شیلات استان را بسیار بااهمیت برای دانشگاه عنوان کرد و افزود: در همین راستا همکاران توانمند ما در حوزه پرورش زالو و جلبک می‌توانند کمک حال شیلات باشند، در عین حال شیلات می‌تواند از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه استفاده کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند