Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس با انتقاد از اقدام ناشیانه راهداری استان اردبیل خواستار جبران خسارت به تاسیسات برق رسانی استان شد.

به گزارش ایسنا، ولی ملکی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس از سپاه پاسداران به دلیل توقیف نفتکش انگلیسی تشکر کرد.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس تذکری به وزیر راه و شهرسازی، گفت: متاسفانه مدیرکل راهداری استان به جای کمک به زیرساخت سرمایه گذاری برای بخش خصوصی در یک اقدام ناشیانه، موجب تخریب تاسیسات برق‌رسانی به شرکت حریر مبتکران شد از این‌رو لازم است ضمن جبران خسارت، نسبت به بازسازی این تاسیسات اقدام و با افراد خاطی برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مشکین شهر خطاب به وزیر تعاون متذکر شد: مدیر تامین اجتماعی استان در اقدامی غیراصولی از ردیف درمانگاه مشکین شهر چندین پزشک متخصص را در شهرهای دیگر به کار گمارده که برای جلوگیری از هرگونه تنش باید دستورات لازم صادر شود.

ملکی در تذکری به سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: نسبت به معیشت فرهنگیان در برنامه پیشنهادی باید توجه ویژه شود که فرهنگیان دچار فشار مضاعف نشوند.

وی در تذکری از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواست تا برای رفع مشکلات و نیازهای دانشگاه پیام نور مشکین‌شهر دستورات لازم را صادر کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق عامری، از اعطای سیاست‌های تأمین ۶ ماهه دوم به شرکت‌های تأمین کننده تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: به منظور تأمین به موقع اقلام تجهیزات پزشکی و جلوگیری از بروز هرگونه کمبود احتمالی سیاست ۶ ماهه دوم به شرکت‌ها اعطا می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های متقاضی می‌توانند ظرفت مدت حداکثر ۱۰ روز نسبت به اخذ سیاست اقدام کنند.

به گفته معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، در صورتی که شرکتی موفق به اخذ سیاست‌های اعلامی نشود، اداره کل تجهیزات پزشکی نسبت به جایگزینی با شرکت دیگر اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088864 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست