Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس، با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان در ۲۶ تیرماه، گفت: فلسفه وجودی این شورا صیانت از حقوق ملت و تضمین جمهوریت و اسلامیت نظام است.

نماینده مردم تهران در همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس یازدهم در دوم اسفند ۹۸، گفت: این انتخابات می‌تواند پرشور و باشکوه برگزاری شود به شرطی که از برخورد سلیقه‌ای در اجرا و نظارت پرهیز شود و صدای کشور در عرصه انتخابات به رسمیت شناخته شود و دست متخلفان و متقلبان از دستبرد به آرای ملت کوتاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در پی مبارزه واقعی با فساد هستیم مهمترین مبارزه در عرصه سیاست و قدرت است. بی‌اعتنایی به آزادی خیانت بزرگی به آزادی است. باید نسبت به آنان که در جامعه امروز ایران بدون توجه به آزادی از عدالت دم می‌زنند برحذر بود. اینان یا درکی از عدالت ندارند یا صادق نیستند.

احمد مازنی

مازنی تورم، کاهش ارزش پول ملی و تشدید فقر را نمک به زخم مردم پاشیدن دانست و افزود: تورم، کاهش ارزش پول ملی و تشدید فقر معلول فساد سیاسی است. به جای توهین و طعنه به مجلس بگذارید اراده مردم در اداره کشور محقق شود و مجلس در راس امور تشکیل شود. مجلس قوی مانع استبداد داخلی و استیلای خارجی است. به جای پارادایم حذف و رقابت ناسالم پارادایم گفت‌وگوی ملی را به رسمیت بشناسیم.  باید از ظرفیت مجلس در عرصه بین‌المللی بیشتر استفاده شود. احتمال جنگ حتی ضعیف مستلزم اقدامات پیشگیرانه است. چرا امکان گفت‌وگوی نمایندگان مجلس ایران با مجالس کشورهای هدف و بی‌طرف را فراهم نمی‌کنیم؟

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: سالهاست از بازی باخت – باخت حصر عبور کرده‌ایم. عقلای قوم مراقب نفوذی‌ها باشند و این همه آیه یاس نخوانند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از مدیریت رسانه ملی خواست تا بودجه این سازمان را هزینه ترویج جریان خاص نکند بلکه میز گفت‌وگوی ملی را در شبکه‌های مختلف برقرار کند. گفتمان آینده گفتمان نسل جوان خواهد بود و جوانان باید خود را باید آماده این دوران کنند.

آب خانه وزیر نیرو را قطع کنید تا مردم را درک کنید

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبادی نیز در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علت توقیف کشتی انگلیسی گفت: انگلیسی‌ها و غربی‌ها بدانند ایران امروز ایران دوران رضاخان و فرزندش نیست که هر لحظه بخواهند آن را اشغال کنند و هر وقت خواستند و هوس کردند شخص اول کشور را با ذلت بیرون کرده و هر کس را بخواهند جای او بنشانند. به فضل الهی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری ایران اسلامی امروز چنان اقتداری به دست آورده که رئیس جمهور آمریکا فقط در خواب پهپادهای ما را سرنگون می‌کند و در بیداری به آن افتخار می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی همچنین در مورد وضعیت آب آشامیدنی در حوزه انتخابیه خود گفت:‌ بسیاری از روستاییان در استان خراسان جنوبی، بیرجند، درمیان در این هوای گرم آب آشامیدنی ندارد. برخی روستاها در شبانه روز حتی یک ساعت هم آب ندارند. آب خانه وزیر نیرو را یک ساعت در ۲۴ ساعت قطع کنید تا وضعیت مردم را درک کند شاید انتقال آب از دریای عمان به استان خراسان جنوبی برای ایشان اهمیت پیدا کند.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1281934

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت نیرو گفتگوی ملی حصر مجلس دهم نفتکش ایران و انگلیس باشگاه استقلال انگلیس ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا سپاه پاسداران دونالد ترامپ تنگه هرمز محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان