Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@19:41:32 GMT

تذکرات کتبی مجلسی‌ها به مسئولان اجرایی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۲۶۲۹

به گزارش ایسنا، علی‌رضا رحیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور را به این شرح قرائت کرد:

نادری به وزیر صنعت، معدن و تجارت: عدم نظارت بر قیمت‌گذاری کالاهای اساسی موجب تضییع حقوق مردم و منابع ملی شده است. 

سلامی به وزیر کشور: اقدام عاجل در تعیین تکلیف و انتصاب فرماندار شهرستان خواف

بیگلری به وزیر راه: علت تاخیر در تکمیل بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی شهرستان سقز چیست؟

جاسمی به وزیر نیرو: علت عدم مدیریت علمی بر منابع آب و برق چیست؟ به وزیر نیرو: جلوگیری از به کارگیری بازنشستگان،  این کار برخلاف قانون عدم به کارگیری بازنشستگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سالک به رییس‌جمهور: صدور دستور جدی جهت تأمین نیروهای لازم برای جانبازان قطع نخاعی و همچنین پدر و مادران شهدایی که شدیدا نیاز به حمایت دارند

الماسی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: دلایل عدم شفافیت درآمد و هزینه‌کرد موقوفه زائر حسین ریزی به عنوان یکی از پردرآمدترین موقوفات استان بوشهر چیست؟ به وزیر نیرو: چرا خط لوله انتقال آب تنها به منظور مصارف صنعتی پالایشگاه فجر جم در حال اجراست؟ به رئیس‌جمهور: چرا پالایش‌های لازم زیست‌محیطی و اقدامات جدی برای جلوگیری از آلودگی منابع آبهای شرب و زیرزمینی دشت ریز بر اثر رهاسازی پساب‌های شیمیایی شرکت پالایشگاه گاز فجر جم صورت نمی‌گیرد؟

لاهوتی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: چرا برای توزیع اعتبارات فرهنگی بین شهرستان‌های مختلف شاخصی وجود ندارد؟

خجسته به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم ساماندهی بازار خودرو و جلوگیری از افزایش لجام‌گسیخته قیمت خودرو

رضایی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم پیگیری جدی در خصوص پرداخت حقوق و کسروات معوقه بازنشستگان

شریف‌پور به وزیر امور اقتصادی و دارایی: چرا با گذشت چهار ماه از اجرای بودجه سال ۹۸ هنوز آئین‌نامه تبصره ۱۱ بند «د» بودجه مربوط به عوارض خروج از کشور تدوین و ابلاغ نشده است؟

رحیمی به رییس‌جمهور:  سرعت‌بخشی به اجرای کامل قانون جامع حمایت از معلولین در سراسر کشور. به وزیر ارتباطات: علت استقبال و افزایش استفاده از وی‌پی‌ام و فیلترشکن در کشور چیست؟ حق دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات را جامع و بدون تبعیض اجرا کنید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • ایران صادرکننده خدمات مهندسی و تکنولوژی های روز دنیاست
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود