Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس ساير رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از خبرگزاري رسا:
آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در گفت وگویی با اشاره به ابعاد شخصیت مرحوم آیت الله سید علیرضا حائری و بیان اینکه ما از سال ها پیش با ایشان آشنا و همراه بودیم، گفت: ایشان از لحاظ علمی شخصیتی بسیار ممتاز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مرحوم آیت الله حائری در تدریس و تألیف بسیار قوی بودند، اظهار داشت: ایشان از شاگردان شهید محمد باقر صدر بود؛ هنگامی که رهبر معظم انقلاب به دنبال شخصی برای تعیین ریاست مؤسسه دایرة المعارف فقه اسلامی بودند، بنده ایشان را پیشنهاد دادم، زیرا کسی جز ایشان کسی را برای این کار بهتر نمی شناختم.
آیت الله ری شهری با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله حائری شاگرد پرور بوده و از شخصیت علمی ممتازی برخوردار بودند، عنوان کرد: ایشان نویسنده ای قوی و در قلم عربی بسیار حاذق بودند.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خاطرنشان کرد: ایشان در زمینه های اخلاقی بسیار برجسته  بوده و از شخصیتی بسیار متواضع و فروتن برخوردار بودند.
آیت الله ری شهری با اشاره به اینکه حوزه های علمیه شخصیتی علمی و برجسته را از دست دادند، بیان کرد: ایشان از اعضای جامعه مدرسین بودند و می توانستند خدمات بیشتری به حوزه علمیه و جامعه ارائه دهند.
وی در پایان بهترین پاداش های اخروی را از درگاه ایزد منان برای مرحوم آیت الله حائری مسألت داشت و از خداوند خواست تا به خانواده ایشان صبر و اجر عنایت کند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسم تجلیل از مقام علمی و خدمات ۷۰ ساله آیت الله عبدالله جوادی آملی که به صورت خودجوش و با حضور شاگردان آیت الله جوادی آملی در مسجد اعظم قم برگزار شد شاگردان درس اخلاق با اهدای دسته گل از مجاهدت علمی این عالم بزرگ در بیش از نیم قرن تکریم کردند.

آیت الله جوادی آملی در حاشیه مراسم با گرامی‌داشت یاد و نام شهید مطهری و پاسداشت روز معلم، گفت: همه ما وامدار نقش و جایگاه معلمان هستیم و باید همواره این شغل مقدس را به بزرگی یاد کنیم.

این استاد برجسته حوزه افزود: اساتید حوزه هیچگاه بازنشستگی ندارند و تا زمانی که توان دارند باید حنجره خود را صرف ترویج و تبلیغ معارف اهل بیت علیهم السلام صرف کنند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • فتاوای آیت‌الله حکیم در سطح جامعه تحول ایجاد می‌کرد
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی