Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردفتر ۳۹ تهران با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در میدان حسن‌آباد گفت: بیش از ۷۰۰ دفترخانه در این حادثه از بین رفته است و اسناد ارزشمندی از جمله سندهای مربوط به آیت‌الله کاشانی و مصدق نیز طعمه حریق شد.

 قدس آنلاین: علیرضا پناهی بدون اشاره به علت وقوع این آتش سوزی، اجرای طرح ثبت الکترونیک اسناد را گام بسیار مهمی برای حفاظت اسناد مردم دانست و از اینکه این طرح بطور کامل اجرایی نشده است، انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد دفاتر قدیمی در تهران و کل کشور را قابل توجه دانست و افزود: خطر بروز حریق و آتش سوزی همیشه وجود دارد.

پناهی خاطرنشان کرد: هرچند با اجرایی شدن ثبت اسناد الکترونیک دغدغه از بین رفتن اسناد و مدارک مردم از بین رفته است، اما همچنان از رئیس جدید سازمان ثبت درخواست می‌کنیم، اسکن دفاتر ثبت اسناد رسمی را در دستور کار این سازمان قرار دهد.

سردفتر ۳۹ تهران با اشاره به حادثه آتش سوزی روز چهارشنبه در میدان حسن‌آباد، تعداد دفاتر جاری این دفترخانه را که در این حادثه از بین رفته است بیش از ۷۰۰ دفتر برشمرد و گفت: علاوه بر این تعداد، اسناد ارزشمندی از جمله سندهای مربوط به آیت‌الله کاشانی و دکتر مصدق نیز طعمه حریق شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت ا امامی کاشانی دکتر محمد مصدق اسناد مکتوب آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد

سروان وفادار گفت: به دنبال اطلاع از آتش گرفتن یک دستگاه کامیون در محور فهرج ـ زاهدان، آتش‌نشانی، عوامل راهداری و پلیس راه فهرج به محل وقوع حادثه اعزام شدند که بدین ترتیب آتش پس از چند دقیقه مهار شد و از خسارت به خودرو‌های عبوری و انسداد مسیر جلوگیری شد.

وی افزود: در این حادثه کانتینر کامیون به همراه بار آن که بیسکویت بود بطور کامل در آتش سوخت؛ ولی خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

رئیس پلیس راه فهرج ـ زاهدان تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد