Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطابق انتظار حرف‌های زیزو با واکنش تند بارنت همراه شد.

طرفداری - جاناتان بارنت به صحبت‌های زیدان درباره گرت بیل و خروج قریب الوقوع موکلش از رئال مادرید واکنش نشان داد.

نقل و انتقالات رئال مادرید پس از صرف هزینه بالغ بر 300 میلیون یورویی، حالا وارد فاز فروش‌ها شده است. گرت بیل از جمله بازیکنانی است که زیدان از روز اول اعلام کرد جایی در تیمش نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال عدم تمایل بیل به ترک رئال و نبودن پیشنهادی قابل توجه باعث شده تا در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع فصل جدید لالیگا، بیل همچنان در رئال مادرید بماند. مسئله‌ای که اصلا به مذاق زیدان خوش نیامده است. او که در جریان شکست 1-3 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در گینس کاپ، بیل را حتی در لیست تیم هم قرار نداد، پس از بازی ابراز امیدواری کرد این وینگر 30 ساله ولزی هر چه زودتر از این تیم جدا شود چون این اتفاق برای همه بهتر است.

به گزارش espn، بارنت می‌گوید:

حرف‌های زیدان شرم آور است آن هم درباره بازیکنی که کارهای زیادی برای رئال مادرید انجام داده است. اگر هم زمانی قرار بر جدایی گرت شد، تنها به این خاطر است که منافع او تامین شده و هیچ ربطی به فشار زیدان نخواهد داشت. فعلا هیچ خبری درباره آینده بیل نیست.

گفتنی است بیل که تابستان 2013 با 101 میلیون یورو از تاتنهام راهی رئال مادرید شد، در طول شش فصل حضورش در رئال مادرید تقریبا نیمی از بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داده است اما همواره مهره‌ای کلیدی در بازی‌های حساس لیگ قهرمانان اروپا و به خصوص فینال بوده است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید مقابل کادیز / فیلم

صفحه رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه مقابل کادیز را منتشر کرده است.

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)
  • گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)
  • گل های برتر رئال مادرید مقابل کادیز / فیلم
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!