Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه طرح سالم سازی دریا در استان از خردادماه امسال اغاز شده است و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، گفت: در این مدت ۱۱ نفر غرق شدند که سهم آقایان ۱۰ نفر و خانم  یک نفر است.   وی افزود: از این تعداد جان باختگان در آب‌های ساحلی استان سه نفر در آب‌های ساحلی نوشهر، سه نفر در بابلسر، دو نفر در عباس آباد، یک نفر در بهشهر، یک نفر در سرخرود و یک نفر در رامسر غرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ناجیان غریق در این مدت موفق به نجات ۵۹۵ نفر در آب‌های ساحلی مازندران شدند که از این تعداد غریق،  ۴۳۹ مرد و ۱۵۶ زن بودند که از امواج سهمگین خزر نجات یافتند.

کریمیان افزود: از این تعداد غریق ۲۴ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان‌های استان اعزام شدند.   وی با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است، گفت: شهر‌های ساحلی نوشهر، بابلسر و عباس آباد بیشترین غریق را در این مدت داشتند.   وی افزود: ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی در طرح سالم سازی دریا امسال بکارگیری شده است.
انتهای پیام/آ

نجات ۵۹۵ نفر در آب‌های ساحلی استان از مرگ حتمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در بهمن ماه سال گذشته و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر موفق شد پرسپولیس را با یک گل در اراک شکست دهد.

در آن بازی امیر نوری گلی فوق‌العاده‌ و از راه دور به علیرضا بیرانوند زد که می‌تواند یکی از زیباترین گل‌های فصل باشد.

حالا در تقابل دوباره دو تیم در جام حذفی، در روزی که علیرضا بیرانوند به علت مصدومیت غایب است، امیر نوری نیز نیمکت‌نشین شده و جای خود را در ترکیب اصلی به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

امیر نوری احتمالا در نیمه دوم با نظر مجتبی حسینی به زمین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!