Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پيش بيني صورت گرفته در نظرسنجي هفتگي کيتکونيوز ( پايگاه اينترنتي کانادايي ) نشان مي دهد کارشناسان وال‌استريت و سرمايه‌گذاران بر اين باورند روند افزايشي قيمت طلا در هفته جاري تداوم خواهد يافت.
به گزارش خبرگزاري آريا، بهاي اين فلز قيمتي در پي اظهارات مسئولان عالي رتبه بانک مرکزي آمريکا که به تازگي منتشر شد، سبب تقويت انتظارات براي کاهش نرخ‌هاي بهره شد و به بالاترين رقم خود در 6 سال گذشته صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظرسنجي کيتکونيوز نشان مي دهد، دست کم 67 درصد از کارشناسان وال‌استريت افزايش قيمت و 25درصد از آنها کاهش بهاي اين فلز گرانبها را پيش‌بيني کرده اند و هشت درصد ديگر ازاظهار نظر خود داري کردند.
اين درحاليست که تعداد 643نفر از سرمايه گذاران که در اين نظر سنجي شرکت کردند؛ 74درصد افزايش و 15درصد کاهش بهاي جهاني طلا را پيش بيني کردند و 11درصد از اين افراد نظري نداشتند.
اين گزارش همچنين نشان مي دهد از اغاز سال 2019 (11 دي 97) تا کنون ميزان درصد صحت پيش بيني کارشناسان وال‌ استريت 56درصد و سرمايه گذاران 52درصد بوده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: مردم این استان از نظر نوسانات دمایی، طی ۴۸ ساعت آینده دمای روزانه با روند افزایشی را خواهند داشت.

بهروز مرادپور امروز اظهار کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز و فردا جو منطقه نسبتا آرام است و رشد ابر و افزایش سرعت باد پدیده‌های غالب آسمان هستند.

وی اضافه کرد: در ساعاتی از روزهای شنبه و یکشنبه(به ویژه ساعات بعدازظهر و اوایل شب) با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار و بالا بودن شاخص ها علاوه بر افزایش پوشش ابر و وزش باد قابل ملاحظه تا نسبتا شدید در نقاطی رخداد بارش هایی به صورت خفیف و پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: از نظر نوسانات دمایی، طی ۴۸ ساعت آینده دمای روزانه روند افزایشی را خواهند داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • روند افزایشی دما در سمنان
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • خبر خوش بانک جهانی برای ایران
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی