Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:10:00 GMT

چگونه ارزان به اهواز سفر کنیم؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۳۳۶۰

چگونه ارزان به اهواز سفر کنیم؟

خرید بلیط هواپیما به مقصد اهواز امروزه با توجه به فرارسیدن فصل تابستان بسیار افزایش یافته است به‌طوری‌ که بسیاری از گردشگران و توریست‌ها به دنبال خرید بلیط هواپیما اهواز به قیمت بسیار مناسب و ارزان‌قیمتی هستند تا بتوانند سفری مقرون‌ به‌ صرفه‌ را تجربه کنند.

به گزارش ایسنا، آیا شما نیز به دنبال خرید بهترین و ارزان‌ترین بلیط هواپیما اهواز هستید؟

ارزان‌ترین روش تهیه بلیط اهواز

بنابر اعلام گت بیلیت، آیا می‌دانید به‌صرفه‌ترین خرید بلیط هواپیما اهواز را از کجا می‌توانید داشته باشید؟ توجه داشته باشید که با فرارسیدن فصل تابستان و شروع شدن سفرهای تابستانی بسیاری از گردشگران و مسافران به دنبال بازدید از شهر اهواز هستند چرا که این شهر با داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی بی‌نظیر خود توانسته، توجه بسیاری از افراد و توریست‌ها را به‌سوی خود جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از افراد به دنبال سفری مقرون به سفر و ارزان‌تری به شهر اهواز بوده و به همین دلیل نیز قصد خرید بلیط هواپیما به مقصد اهواز با قیمت بسیار مناسبی هستند که به این منظور می‌توانند بلیط هواپیما تهران اهواز یا بلیط هواپیما اصفهان اهواز را انتخاب کنند. توجه داشته باشید که شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ما از پروازهای لحظه آخری و چارتری اطلاعات لازم را به دست آورده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به رزرو بهترین بلیط داشته باشید تا یکی از سفرهای هیجان‌انگیز و به‌ یادماندنی خود را شروع کنید. در ادامه سعی بر آن داریم تا در مورد هزینه‌های اقامت، بهترین سوغاتی‌ها و جاذبه‌های شهر اهواز توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم که شما نیز می‌توانید با خرید بلیط هواپیما اهواز، بهترین سفر خود را به این شهر شکل دهید.

هزینه‌های اسکان در اهواز

یکی دیگر از مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران بعد از خرید بلیط هواپیما اهواز، هزینه‌های اسکان در این شهر هست به‌طوری‌ که گردشگران می‌خواهند در شیک‌ترین هتل‌ها با قیمت بسیار مناسبی اقامت داشته باشند. از مهم‌ترین و مشهورترین هتل‌های این شهر برای اقامت گردشگران و توریست‌ها می‌توان به مواردی ازجمله هتل پارس اهواز، هتل نادری، هتل اکسین اهواز، هتل سومیا و هتل ایران اشاره کرد که گردشگران می‌توانند با توجه به بودجه‌ی در اختیار خود و امکانات هر کدام از این هتل‌ها، یکی از بهترین را انتخاب و رزرو نمایند تا بتوانند اقامت و اسکان مناسبی را در این شهر داشته باشند.

سوغات و غذای اهواز

اگر شما نیز به دنبال خرید بلیط هواپیما اهواز هستید تا سفری بی‌نظیری را به این شهر داشته باشید می‌توانید از لذیذترین غذاهای این شهر نیز بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که شهر اهواز با داشتن انواع غذاهای خوشمزه و سوغاتی‌های معروف خود توانسته توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به‌سوی خود جذب کند. از مهم‌ترین و لذیذترین غذاهای این شهر دیدنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- میگو پلو: از تازه‌ترین و خوشمزه‌ترین میگوها تهیه و آماده می‌شود که یکی از پرطرفدارترین غذاهای این شهر به شمار می‌آید.

- سمبوسه: سمبوسه‌های اهواز بسیار معروف بوده و دارای انواع متنوعی هست که از خمیر و سیب‌زمینی و گوشت چرخ‌کرده تهیه می‌شود.

- فلافل: فلافل از مشهورترین غذاهای اهواز بوده که از تازه‌ترین حبوبات و سبزیجات تهیه و سرو می‌شود.

- قلیه ماهی: از سبزی گشنیز، ماهی جنوب و تمبر هندی تهیه و آماده می‌شود که یکی از لذیذترین غذاهای شهر اهواز به شمار می‌آید.

از مهم‌ترین سوغاتی‌های این شهر می‌توانیم به خرما، خراطی، عبا بافی، بوریابافی، فراورده‌های خرما، حصیربافی، توربافی و میناکاری اشاره کرد. اگر شما نیز قصد سفر به این شهر زیبا و خرید یکی از بهترین سوغاتی‌های آن را دارید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ما و خرید بلیط ارزان هواپیما اهواز، سفر موردنظرتان را شکل داده و به یادماندنی‌ترین لحظات را در این شهر به همراه دوستان و نزدیکان خود سپری کنید.

دیدنی‌های اهواز

شهر زیبای اهواز با داشتن جاذبه‌های بسیار معروف و مشهور خود توانسته توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به‌سوی خود جذب کند. از مهم‌ترین و باشکوه‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- آبشار مصنوعی

- پل طبیعت کیانپارس

- پل سفید اهواز

- کلیسای سورت مسروپ

- بنای معین التجار

- رود کارون

- گورستان سنگی

گردشگران و مسافران می‌توانند با برنامه‌ریزی بسیار دقیق خود، از بیشترین جاذبه‌های این شهر بازدید داشته باشند همچنین لازم به ذکر است که فصل بهار و تابستان از بهترین فصل‌های بازدید بوده و این امر را می‌توانید در تعداد گردشگران ورودی به شهر نیز مشاهده کنید. از بهترین این جاذبه‌ها می‌توان به آبشار مصنوعی آن اشاره کرد که این آبشار طولانی‌ترین آبشار مصنوعی در کل خاورمیانه بوده و گردشگران و توریست‌ها می‌توانند بهترین و هیجان‌انگیزترین لحظات را در این مکان داشته باشند.

اطلاعات فرودگاه اهواز

یکی از نقاط قوتی که شهر اهواز در استان خوزستان توانسته به دست بیاورد، داشتن یکی از بهترین و مجهزترین فرودگاه‌های کشور هست. گردشگران و مسافران می‌توانند برای خرید بلیط هواپیما اهواز به شهرهای دیگر از طریق باجه‌های بلیط فروشی این فرودگاه نیز انجام دهند. فرودگاه مذکور در سال ۱۳۳۹ تاسیس شده و دارای ۱۹ متر ارتفاع از سطح دریا هست. فاصله فرودگاه اهواز از داخل شهر بسیار نزدیک بوده به‌طوری‌که مسافران می‌توانند از چهار راه نادری سوار تاکسی‌های فرودگاه شده و در کمتر از چند از دقیقه خود را به فرودگاه برسانند. از مهم‌ترین امکانات ارائه شده در این فرودگاه علاوه بر خرید بلیط هواپیما اهواز به شهرهای دیگر می‌توان به رستوران‌ها، اینترنتی پرسرعت، شعب بانک‌های مختلف، نمازخانه و فوریت‌های پزشکی اشاره کرد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید بلیط هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی‌ ای بی سی نیوز آمریکا در مطلبی به ادامه مشکلات در هواپیما‌های مسافربری ساخت شرکت بوئینگ پرداخت. در سالروز ناپدید شدن هواپیمای بوئینگ در خطوط هوایی مالزی، خبر دیگری درباره نقص در یکی دیگر از هواپیما‌های این شرکت منتشر شد که روز یکشنبه رخ داد و تصویر آن امروز منتشر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
یک فروند جت بوئینگ ۷۳۷ به هنگام برخاستن از زمین، یک چرخ خود را از دست داد و مجبور به فرود اضطراری شد. تصاویر این رویداد از ابتدا تا انتها با دوربین‌ها ثبت شده است. 
این اتفاق وحشتناک بود. این اتفاق چند روز قبل اتفاق افتاد، اما تصاویر ویدئویی آن ساعتی پیش منتشر شده است. حال همه مسافران و خدمه این هواپیما خوب است. اما همانطور که می‌بینید، هواپیما به شکل وحشتناکی فرود اضطراری انجام داد. این تصاویر ویدئویی به یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی فلای سافیر (FlySafair) در آفریقای جنوبی مربوط می‌شود که حدود ۲۰۰ مسافر و خدمه داشت. این هواپیما پس از افتادن یکی از لاستیکهایش در هنگام از زمین برخاستن، مجبور به فرود اضطراری شد. کارکنان فرودگاه در روی زمین که این اتفاقات را شاهد بودند، به خلبان اطلاع دادند که یکی از چرخ‌های عقب هواپیما افتاده است. خلبان پس از شنیدن این خبر، هواپیما را بازگرداند و در ارتفاع پایینی حرکت کرد تا گروه بازرسی فنی بتواند هواپیما را قبل از فرود ببیند. درنهایت، هواپیما در حالی که روی باند می‌لغزید و دود از زیر آن بلندشده بود، به زمین نشست.

جان هانس کارشناس هواپیمایی گفت: افتادن چرخ هواپیما‌ها یک اتفاق بسیار غیرعادی است. اما هواپیما‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که اگر چرخ‌های دیگر هم از دست برود، بتوانند حتی روی قلاب فرود بیایند. در این قضیه نیز دقیقا همین اتفاق رخ افتاد.
شرکت هواپیمایی مذکور با انتشار بیانیه‌ای از مسافران به علت صبر و درک آنها در این فرآیند تشکر کرد. این شرکت از کارکنان شرکت در داخل هواپیما و در روی زمین برای مدیریت عالی و توجه عالی، تشکر کرد و آن را نشانه تعهد شرکت به ایمنی به عنوان اولین اولویت شرکت، توصیف کرد.
این اتفاق، جدیدترین مورد از زنجیره رویداد‌های هوایی درزمینه تعمیر و نگهداری است که نگران کننده شده است. لاستیک این بوئینگ ۷۷۷ خطوط هوایی شرکت یونایتد در ماه مارس به زمین سقوط کرد. در اوایل ماه جاری نیز، بخش پوشش موتور یکی از هواپیما‌های شرکت ساوث وست، در وسط پرواز، از جای خودش کنده شد. در ماه ژانویه نیز، اهرم درب این هواپیما در ارتفاع شانزده پا در هوا ازجای خودش کنده شد. این اتفاق در یکی از هواپیما‌های خطوط هوایی آلاسکا رخ داد که از نوع بوئینگ ۷۳۷ مکس MAX بود.

جان هانس کارشناس هواپیمایی گفت: وقتی این اتفاق می‌افتاد یا اتفاقی شبیه این رخ می‌دهد، توجه همه به آن جلب می‌شوند. نباید با بی خیالی از کنار این رویداد‌ها بگذریم. باید بپرسم چه چیزی باعث وقوع این اتفاق شد.
ما این سوال را از مسئولان شرکت هواپیمایی پرسیدیم. آنها به ما گفتند که علت بروز مشکل در لاستیک این هواپیما در حال بررسی است و آنها هم هواپیما و هم باند فرودگاه را بررسی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com