Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت‌الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به شکایت شورای عالی امنیت ملی از وی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: حتما برای صحبت و ارائه توضیحات در جلسه هیئت نظارت حضور پیدا خواهم کرد.

وی ادامه داد: موضوع شکایت شورای عالی امنیت را از خود در مصاحبه سخنگوی هیئت نظارت بر نمایندگان خواندم و بسیار متعجب شدم، زیرا آن‌ها بحث مدیریت تنش با آمریکا را در مصاحبه من با مذاکره با این کشور اشتباه گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شکایت شورای عالی امنیت ملی از فلاحت پیشه 

رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: شورای عالی امنیت ملی اعلام کرده است که من در مصاحبه خود گفته‌ام که با آمریکا مذاکره کنیم در صورتی که من در زمانی که کشتی‌های جنگی را مورد  هدف قرار می‌دادند بر اساس یک استدلال طی مصاحبه‌ای گفتم، طرف‌های ثالث تلاش می‌کنند تا میان ایران و آمریکا جنگ به راه بیاندازند و گروه‌هایی مانند داعش و القاعده امکان دارد به کشتی‌ها حمله کرده و زمینه چالش را ایجاد کنند، لذا به هیچ وجه بحث مذاکره با آمریکا را مطرح نکرده‌ام.

فلاحت پیشه اظهار کرد: بار‌ها طی مصاحبه‌های خود گفته‌ام که ایران و آمریکا راهبردی برای مذاکره ندارند اما اکنون فضای بسیار خوبی است که در جلسه هیئت نظارت این موضوع را توضیح دهم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته شده شورای عالی امنیت ملی چندین بار به شما در زمان ریاست بر کمیسیون امنیت ملی تذکر داده است، گفت: چنینی موضوعی صحت ندارد و هیچ تذکری به من داده نشده است. هیچ شخصی از شورای عالی امنیت ملی با من تماسی نگرفته و توضیحی نخواسته است حتی زمانی که رئیس کمیسیون بودم.

فلاحت پیشه بیان کرد: بار‌ها بنده در زمان ریاست بر کمیسیون امنیت ملی از شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی برای حضور در کمیسیون دعوت کردم، اما هیچگونه رابطه ساختاری بین این شورا و کمیسیون امنیت نبوده چه برسد به آنکه به من تذکری داده شود، لذا شکایت این شورا از من قابل تامل است و حتما در جلسه هیئت نظارت توضیحات خود را ارائه خواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی اخبار مجلس شورای عالی امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند