Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:48:14 GMT

آغاز «شب‌ شعر» با ۲ آیتم جدید

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۳۴۶۹

آغاز «شب‌ شعر» با ۲ آیتم جدید

با از سرگیری مجموعه برنامه‌های «شب‌های هنر» در شبکه چهار سیما، پخش برنامه «شب شعر» هم از دوشنبه (۳۱ تیر ماه) آغاز می‌شود.

کوروش انصاری ـ تهیه‌کننده برنامه «شب شعر» ـ در گفت‌وگویی با ایسنا از اعمال تغییراتی در برنامه «نقد شعر» خبر داد و خاطرنشان کرد: پیرو صحبت‌هایمان با مدیر شبکه چهار سیما، قرار بر این شد که ساختار نقد شعر به شکل مجله‌ای ادامه داشته باشد و در همین راستا دو بخش جدید را به آن اضافه ‌کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: یکی از بخش‌های اضافه‌شده، آیتم مربوط به سخنان حکما و بزرگان در قالب شعر است که آقای عبدالمهدی نصرتی به صورت ضبط‌شده در این زمینه صحبت می‌کنند.

موضوع این آیتم در شامگاه فردا خداشناسی و توکل از زبان شعراست.

انصاری درباره آیتم دیگری که به شب شعر جدید اضافه شده است، توضیح داد: این آیتم با عنوان «نقد هفته» با اجرای آقای علیرضا بهرامی (شاعر و روزنامه‌نگار) روی آنتن می‌رود. این بخش به صورت زنده هر هفته راهی آنتن می‌شود.

تهیه‌کننده شب شعر در ادامه توضیح داد: در برنامه «شب شعر» سعی ما بر این است که حتما جریان‌سازی شعری داشته باشیم. با توجه به ظرفیت وسیع شعر و ادبیات در کشور ما، امیدواریم بتوانیم رسالتمان را نسبت به شعر انجام دهیم. همچنین تلاش می‌کنیم که انتخاب موضوع نیز بر اساس شیوه‌های شعری و بر اساس افراد شاخص حوزه شعر و ادبیات فارسی باشد.

او با بیان اینکه «تلاش می‌کنیم به سمتی پیش برویم که علاوه بر مخاطب عام، مخاطب خاص را هم جذب کنیم»، اظهار کرد: استفاده از جوانانی که به این حوزه علاقه دارند نیز برای ما بسیار اهمیت دارد و شهرستان‌ها نیز برای ما بسیار مهم است. به همین خاطر هم حتما سهمی از این برنامه را به شهرستان‌ها اختصاص می‌دهیم. وظیفه خودم می‌دانم که حتما در این برنامه از شهرستان‌ها استفاده کنیم و از انجمن‌ها و کانون‌های شعر در استان‌های مختلف درخواست می‌کنم که حتما با ما ارتباط برقرار کنند. 

به گزارش ایسنا، «شب‌های هنر» برنامه شبکه چهار در حوزه ادب و هنر است که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

تئاتر، موسیقی، شعر، روایت، معماری و سینما شش برگ از مجله تصویری و شبانه «شب‌های هنر» شبکه چهار را تشکیل می‌دهند که از ۲۹ تیر ماه پخش سری جدید آن آغاز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شب شعر شبکه چهار سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم

شرکت بایت‌دنس در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که هیچ برنامه‌ای برای فروش شبکه‌ی اجتماعی تیک‌تاک ندارد. این در حالی است که وب‌سایت اینفورمیشن در گزارشی اختصاصی گفته بود بایت‌دنس به فروش کسب‌و‌کار آمریکایی تیک‌تاک بدون الگوریتم پیشنهاد محتوا فکر می‌کند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، روز گذشته لایحه‌ای را امضا کرد که طبق آن بایت‌دنس باید تا ۹ ماه آینده تیک‌تاک را بفروشد؛ درغیراین‌صورت تیک‌تاک در آمریکا با ممنوعیت مواجه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان