Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت صنایع لاستیک بارز کرمان گفت: طرح سه گانه توسعه کارخانه لاستیک بارز کرمان با تکیه بر توان ملی و تامین قطعات از داخل کشور به زودی آغاز به کار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر مشرفی مدیر عامل شرکت صنایع لاستیک بارز کرمان در ارتباط با طرح های توسعه این واحد صنعتی به خبرنگار راه آرمان گفت: طرح توسعه کارخانه لاستیک بارز در سه محور مورد بررسی قرار گرفته و به زودی مراحل اجرایی آن آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سه محور شامل ۳۵ هزار تن لاستیک های TBR که لاستیک های تمام سیمی رادیال باری و اتوبوسی محسوب می شوند ، ۱۰ هزار تن لاستیک های PCR که لاستیک های رادیال سیمی سواری هستند و ۵ هزار تن لاستیک های راه سازی می باشند.

مدیر عامل شرکت صنایع لاستیک بارز ابراز داشت:مجموعا ۵۰ هزار تن لاستیک در این سه محور تولید خواهد شد که بخش مطالعاتی آن به پایان رسیده و شرکت صنایع بارز آن ها را تایید کرده و مراحل نهایی آن را در شستا می گذراند.

مشرفی ادامه داد: بعد از تایید شستا عملیات اجرایی این سه طرح با ظرفیت ۵۰ هزار تن لاستیک آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: صنایع لاستیک بارز کرمان تنها تولید کننده لاستیک های باری تمام سیمی ایران است که نقش بسیار مهمی را در صنعت استراتژیک حمل و نقل ایفا می کند.

مدیر عامل شرکت صنایع لاستیک بارز اظهار داشت: از این رو تلاش های بسیاری صورت گرفته که در سال جاری ، سال رونق تولید با ترفندهای مختلفی تولید لاستیک را تا حد امکان با قدرت ادامه دهیم.

مشرفی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا قطعات مورد نیاز خود را تا حد امکان از داخل کشور تهیه کنیم در همین راستا کارگروهی در کارخانه لاستیک بارز تشکیل شده تا با شرکت های قطعه سازی ایرانی گفتگو نموده تا قطعات مورد نیاز تامین گردد.

وی در خاتمه تاکید کرد: در حال حاضر وابستگی قطعه ای ما به خارج از کشور بسیار کم شده حتی در زمینه مواد اولیه هم با شرکت های دانش بنیان همکاری نموده تا بسیاری از مواد شیمیایی کم مصرفی که در حال حاضر از خارج تامین می شود و محدود هستند را بتوان به کمک این شرکت ها و مراکز علمی تهیه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری، حجت الله رئیسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان سامان از کارخانه فرآورده های گوشتی شقایق سامان تولید کننده سوسیس و کالباس، واقع در شهرک صنعتی شهر سامان فاز یک به منظور بررسی مسائل و مشکلات در عرصه تولید و همچنین برآورد آرد مصرفی ماهانه کارخانه بازید نمودند.

وی افزود: ظرفیت تولیدی این واحد تولیدی ۳۵۰۰تن درسال و با اشتغال ۱۰نفر می‌باشد.

رئیسی خاطر نشان کرد: فرآورده های گوشتی شقایق سامان بعد از ۷ سال تعطیلی سال گذشته مجدد به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان در پایان گفت : توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی‌ از راهکارهای موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902961

دیگر خبرها

  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع