Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@03:03:00 GMT

گزینه اول پرسپولیسی‌ها پرید!

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۳۶۶۶

رئیس باشگاه رادنیچکی صربستان اعلام کرد که مهاجم بوسنیایی شان فروشی نیست و او در تیم می ماند. ناطقان: در هفته گذشته اخبار زیادی در رسانه های صربستان مبنی بر پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به نرمین هاسکیچ، مهاجم بوسنیایی تیم رادینچکی و آقای گل لیگ صربستان مطرح شد.

غیبت هاسکیچ در تمرینات تیمش نیز به شایعات دامن زد ولی تانسیف، رئیس باشگاه صربستانی در مصاحبه با سایت «Sportski Žurnal» صربستان به این شایعات واکنش نشان داد  و گفت: این درست نیست که گفته می شود هاسکیچ برای فروش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیبت او دلیلش ترک کردن تیم نیست. او مصدوم است و امیدوارم خیلی زود بهبودی خود را به دست بیاورد در در نیم فصل دوم لیگ حضور پیدا کند. منبع: تسنیم برچسب ها: گزینه اول ، پرسپولیسی ها ، پریدن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گزینه اول پرسپولیسی ها پریدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند

ممکن است لوییز انریکه مدافع چپ جوان خود را در تقابل با دورتموند در اختیار نداشته باشد

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (چهارشنبه) در استادیوم زیگنال ایدونا پارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش اکیپ، این احتمال وجود دارد که نونو مندس به دلیل آسیب‌دیدگی، در تقابل امشب غایب باشد. این مدافع پرتغالی که در فصل جاری متحمل مصدومیت‌های زیادی شده، تمرینات روز سه‌شنبه تیمش را نصفه و نیمه رها کرد و نتوانست آن را به طور کامل پشت سر بگذارد. هنوز نوع و شدت مصدومیت نونو مندس مشخص نیست و در نتیجه، حضور او در تقابل حیاتی پاریسی‌ها برابر دورتموند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در صورت غیبت مندس، لوییز انریکه مجبور است از لوکاس برالدو یا لوکاس هرناندز در پست دفاع چپ استفاده کند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند
  • سامان احتشامی در تالار رودکی کنسرت می دهد/ پایان یک غیبت طولانی
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم