Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:57:45 GMT

ذوبی‌ها در دیدار با الاتحاد دو غایب دارند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۳۸۶۱

ذوبی‌ها در دیدار با الاتحاد دو غایب دارند

مدافع و مهاجم ذوبی ها که پیش از این دچار مصدومیت شده بودند تاکنون موفق به کسب سلامتی کامل نشدند و به همین دلیل دیدار حساس آسیایی را از دست خواهند داد.

به گزارش "ورزش سه"، نیما طاهری و محمدرضا خلعتبری، دو بازیکن سبزپوش لیگ محسوب می شوند که به دلیل مصدومیت های شدید در بازی های نیم فصل دوم نتوانستند به میدان بروند و این روزها به دنبال طی کردن دوران نقاهت خود هستند تا بتوانند خود را به ترکیب ذوب آهن برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیما طاهری مدافع ذوبی ها که در اردوی تیم امید رباط صلیبی پاره کرده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود حدود ۶ ماه نمی‌توانست برای تیم ذوب‌آهن به میدان برود و همین موضوع باعث شده تا وی نتواند در ترکیب مورد نظر منصوریان به میدان برود.

 

محمدرضا خلعتبری، دیگر بازیکن مصدوم ذوب‌آهن است که پس از آغاز بازی های نیم فصل دوم لیگ، به جمع ذوبی ها اضافه شد اما خیلی زود دچار مصدومیت سخت پارگی رباط صلیبی شد و پس از گذران دوران نقاهت او می تواند حدود یک ماه دیگر به میادین برمی‌گردد، اما قادر به همراهی تیمش مقابل الاتحاد عربستان نخواهد بود.

 

تیم ذوب آهن از بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در روز چهارشنبه، چهاردهم مردادماه از ساعت 16:30 روبروی تیم الاتحاد عربستان قرار خواهد گرفت.

محمدرضا خلعتبری لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدرضا خلعتبری لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت

رئال مادرید به روند درانی کریم بنزما کمک می کند.

طرفداری | کریم بنزما، مهاجم الاتحاد عربستان برای انجام معاینات تکمیلی و تنظیم برنامه ریکاوری پس از مصدومیت به رئال مادرید بازگشت.

بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

این فوتبالیست 36 ساله در این فصل 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال 2009 تا 2023 برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد