Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@16:26:37 GMT

حکم ریاست علیرضا دبیر صادر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۴۰۷۱

حکم ریاست علیرضا دبیر صادر شد

به گزارش مهر، مجمع انتخابات فدراسیون کشتی روز ۲۶ تیرماه برگزرا شد که طی آن علیرضا دبیر موفق شد با پشت سر گذاشتن رقبای خود به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شود.

بر این اساس ظهر امروز وزیر ورزش و جوانان طی حکمی علیرضا دبیر را به عنوان رئیس فدراسیون کشتی منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است:

«به استناد بند ۴ ماده ۷ اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران و رای مجمع عمومی مورخ ۲۶/‏۰۴/‏۹۸‬ فدراسیون کشتی و در جهت اجرای ماده ۱۰ اساسنامه، به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان "رییس فدراسیون کشتی " منصوب می گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور موفق و موید باشید.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت. - اخبار استانها -

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، از تخصیص 700 میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که مدیریت اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، 700 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت. 

وی افزود: از این میزان 450 میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و 250 میلیار  تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: 120 میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان است.

وی در تشریح جزئیات بخشی از این اعتبارات اعلام کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی)  از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تسنیم٬ ارمغان سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی در دوم تیرماه سال گذشته، افزون بر 120 هزار میلیارد ریال در حوزه عمران بود که این میزان 12 برابر بودجه یک سال استان است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود