Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@15:11:27 GMT

اقامه نماز جمعه در ۱۸ نقطه لرستان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۴۲۱۱

اقامه نماز جمعه در ۱۸ نقطه لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، اصغر دانشی، رئیس شورای‌ سیاست‌‌گذاری ائمه جمعه لرستان، یکشنبه ۳۰ تیر در جلسه شورای اداری استان لرستان که با محوریت چهلمین سال برپایی نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: تعداد ۹ مصلی در سطح استان در حال ساخت است.

وی با ذکر این مطلب که هر هفته ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر در نماز جمعه‌‌های لرستان شرکت می کنند، ادامه داد: برخی مناطق مانند درب گنبد و فیروزآباد نیز خواهان برپایی نماز جمعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشی با اشاره به این‌که ۵۵ درصد از شرکت‌کنندگان در نماز جمعه‌های لرستان جوان هستند، بیان کرد: نماز جمعه در ۱۸ نقطه لرستان برپا می‌شود و انتظار ما حضور فعال استاندار و مسئولان در نماز جمعه است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ائمه جمعه نسبت به مسئولان حمایت از اقدامات مشروع و نقد منصفانه بوده و انتقاد ائمه جمعه خیرخواهانه اگاهانه است، بیان کرد: از شورای شهر و شهرداری انتظار می‌شود که بیش‌از این‌ها با ستاد اقامه نماز جمعه همکاری داشته باشند.

رئیس شورای‌ سیاست‌ گذاری ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه مشاور روحانیت استانداری لرستان ضعیف است، ادامه داد: ائمه جمعه باید با استاندار لرستان ارتباط داشته باشند.

وی با ذکر این مطلب که مراکز دینی نیازمند توجه هستند، تصریح کرد: هدف نماز جمعه تقویت هدایت‌گری است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس