Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@08:31:23 GMT

اردوی آماده‌سازی حدادی در چین

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۴۴۲۶

اردوی آماده‌سازی حدادی در چین

خبرگزاری میزان- قهرمان پرتاب دیسک آسیا در چین اردو می‌زند. تاریخ انتشار: 15:42 - 30 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۵۰۱۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، پس از پایان اردوی تدارکاتی احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا در کالیفرنیا، این پرتابگر به ایران آمد و در یک دوره کوتاه مدت تمرینات خود را ایگور مزگوف، ماساژور و فیزیوتراپش در تهران پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی امشب (یکشنبه) به همراه مزگوف تهران را به مقصد دالیان چین ترک می‌کند تا اردوی ۲۱ روزه آماده‌سازی خود در زیر نظر مک ویلکینز مربی تخصصی آمریکایی‌اش آغاز کند.

حدادی در حالی این روز‌ها خود را برای حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان در قطر آماده می‌کند که از لحاظ رکوردی شرایط چندان خوبی نسبت به حریفان خود ندارد و اگر در این مدت شرایطش را بهتر نکند، کار بسیار سختی برای کسب مدال در قطر خواهد داشت.

دانیل استال سوئدی و پرتابگران اتریشی و جامائیکایی در مسابقات اخیر به رکورد ۷۰ متر رسیده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حدادی دوومیدانی پرتاب دیسک میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین

جنگ اوکراین گرچه در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ با پیروزی‌هایی برای کی یف همراه بود، اما از سال ۲۰۲۳ ارتش روسیه دست بالا را در جبهه‌های نبرد دست گرفت و روز به روز بیشتر در حال تسلط نظامی بر اوکراین است. با این وجود، مقامات غربی در تلاش هستند با تامین تسلیحات لازم، مانع از شکست مطلق کی یف شوند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، ۲ مقام آگاه آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود امروز (سه شنبه) اعلام کردند ایالات متحده در حال آماده سازی یک بسته کمک نظامی به ارزش یک میلیارد دلار برای اوکراین است. این بسته کمک‌های نظامی نخستین بخش از لایحه کمک‌های تخصیص یافته از سوی کنگره به ارزش ۶۱ میلیارد دلار به کی یف است. 

این مقامات با اشاره به جزئیات این بسته کمک نظامی، افزودند: این کمک‌های نظامی شامل خودرو‌های نظامی، مهمات سامانه دفاع هوایی استینگر، مهمات مربوط به سیستم هیمارس، توپ‌های ۱۵۵ میلی متری، مهمات ضدتانک جاوالین و تاو و دیگر تسلیحاتی می‌شود که می‌توان به طور فوری در جبهه‌های نبرد مورد استفاده قرار داد. 

مقامات اوکراینی می‌گویند قدرت توپخانه‌ای فعلی روسیه ۱۰ برابر کی یف است و برای مقابله با پیشروی ارتش این کشور، اوکراین نیازمند سامانه‌های پدافند هوایی، موشک‌های دوربرد و نیز تقویت واحد توپخانه‌ای خود است. 

جمهوریخواهان در کنگره گرچه در مسیر تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین سنگ اندازی می‌کردند، اما در نهایت به دلیل آنکه کاخ سفید بسته کمک‌ها به اسراییل و اوکراین را در یک لایحه گنجانده بود، مجبور شدند برای حمایت از تل آویو هم که شده، با این لایحه موافقت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان