Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@03:25:42 GMT

پایان حبس بازیکنان نساجی در کردان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۴۶۰۸

پایان حبس بازیکنان نساجی در کردان

بازیکنان نساجی کمپ کردان را ترک کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازیکنان تیم فوتبال نساجی پس از پیگیری‌هایی که از سوی باشگاه انجام شد با کمپ ورزشی کردان تسویه حساب کردند و موفق شدند این کمپ را ترک کنند.

بازیکنان نساجی که یک هفته در کردان اردوی آماده سازی خود را برپا کرده بودند، به دلیل عدم تسویه حساب و مشکلات مالی که وجود داشت نتوانستند در پایان اردو کمپ را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه نساجی در حال حاضر اژدری را به عنوان مالک جدید خود می‌بیند اما وی هنوز پروانه انتقال مالکیت را دریافت نکرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نساجی کردان باشگاه نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد این هفته در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر کاونتری به میدان رفت و پس از تساوی در وقت قانونی و اضافه در ضربات پنالتی مقابل این تیم به پیروزی رسید و راهی بازی فینال شد.

خوشحالی بیش از حد آنتونی و کری خواندن او و حرکاتی که در زمین مقابل بازیکنان حریف که حتی در لیگ برتر هم حضور ندارند انجام داد انتقادهای زیادی را از این ستاره برزیلی به همراه داشت. این در حالی است که مگوایر پس از پایان بازی به سمت بازیکنان حریف رفت و از آنها به خاطر بازی خوبی که ارائه کرده بودند تقدیر کرد.

مگوایر در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این بازی اظهار داشت:« بازی طوری پیش رفت که حضور داشتن در آن واقعا دیوانه کننده بود. فکر می‌کنم چند ساعتی که از شروع بازی تا پایان آن گذشت حجم احساسات به حدی زیاد بود که پس از پایان بازی احساس آرامش داشتیم.

فکر می‌کنم لازم نبود که خیلی جشن بگیریم و خوشحالی کنیم. در ۲۰ دقیقه پایانی وقت قانونی بازی خوب بازی نکردیم. باید بدانیم که بازی کردن برای این باشگاه مسئولیت زیادی روی شانه‌های ما می‌گذارد و در ۲۰ دقیقه پایانی مسئولیت پذیری کافی نداشتیم.

هرچند باید به این نکته هم اشاره کنیم که بازیکنان تحت فشار زیادی هستند و وقتی شما بازی شکست می‌خورید یا روند بدی را سپری می‌کنید، سرمربی هم تحت فشار قرار می‌گیرد. همه ما می‌دانیم که باید تمرکزمان را حفظ کنیم و متحد باشیم. باور داریم که می‌توانیم این فصل دستاورد خوبی داشته باشیم.»

دیگر خبرها

  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان